رهبر معظم انقلاب: امروز به‌خاطر ظلم قدرت‌ها، دنیا تاریک است

    کد خبر :426341

همزمان با خجسته سالروز ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (صلی‌الله‌علیه‌وآله) و حضرت امام جعفر صادق (علیه‌السلام)، جمعی از مسئولان نظام، مهمانان سی‌ودومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش انتخاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت خاطر نشان کردند: در دورانی که جهان در تاریکی جهل و فریب جاهلیت فرو رفته بود، خداوند نور پیامبر را به بشریت اعطا کرد؛ امروز هم اگر از این نور تبعیت کنیم، نتیجه‌اش فلاح و رستگاری است.

اهم سخنان رهبر انقلاب به شرح زیر است:

*اگر بشر به این بلوغ فکری برسد که به دعوت نبی پاسخ دهد، گرفتاری او رفع می‌شود.

*امروز به‌خاطر ظلم قدرت‌ها، دنیا مثل آن روز تاریک است. امروز بشریت گرفتار است و این فقط مخصوص دنیای اسلام نیست؛ آن کشورهایی هم که به‌ظاهر پیشرفته‌اند به‌شدت گرفتارند و اسلام پاسخگوی همه‌ی این نیازهاست.

*جریان مقاومت مقابل ظلم در دنیا وجود دارد و این مقاومت متکی به نام خدا و اسلام است.

*در منطقه ما امروز روحیه بیداری اسلامی بر بسیاری از کشورها و ملتها حاکم است.

*اینکه قدرتمندان دنیا و در رأس آنها آمریکا نسبت به این منطقه حساسند به خاطر این است که اقبال و گرایش به اسلام و بیداری اسلامی در این منطقه به چشم میخورد. اینها از بیداری ملتهای مسلمان میترسند.

*در هر جایی که اسلام توانسته بر دل و جان مردم حاکم شود استکبار سیلی خورده و ما جدا معتقدیم استکبار بار دیگر از بیداری اسلامی در این منطقه سیلی خواهد خورد

*عرض ما به ملتهای مسلمان این است که حرکت بیداری اسلامی را هرچه میتوانید تقویت کنید که راه نجات منطقه تقویت بیداری اسلامی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید