فرزند شهید بابایی با«وکیل مدافع» در جشنواره فجر حاضر می شود

    کد خبر :426039

علی اکبری تهیه کننده سینما از حضور فیلم سینمایی «وکیل مدافع» اثر فرزند شهید بابایی در جشنواره فجر امسال خبر داد.

علی اکبری تهیه کننده سینما تلویزیون، درباره فیلم سینمایی«وکیل مدافع» که در شهرک سینمایی دفاع مقدس در حال فیلمبرداری است،گفت: این فیلم در ژانر کمدی و با مضمون دفاع مقدس است که شباهت هایی را با فیلم «لیلی با من است» دارد ولی اثر کاملا متفاوتی خواهد بود.

وی اظهار کرد: کارگردانی این کار به صورت گروهی توسط سلما بابایی فرزند شهید بابایی و ونداد دوشن انجام می شود که یکی کار بازی ها و هدایت بازیگرها را بر عهده دارد و کارگردان دیگر مسائل فنی را عهده دار است که تا به اینجا کار خیلی خوب پیش رفته است.

علی اکبری درباره نویسنده این کار تصریح کرد: طرح این فیلم نامه متعلق به ماشاالله شاه مرادی زاده است که در مشهد به مرشد شهرت دارد و بازنویسی آن را هم بابک کایدان و نگارش پایانی فیلم نامه را رضا مقصودی انجام داده است.

وی ادامه داد: این فیلم به موضوعات سیاسی و روز جامعه می پردازد که امیداوریم تا جشنواره فجر کار فیلمبرداری و مراحل فنی آن تکمیل شود و در جشنواره در کنار فیلم های دیگر به رقابت بپردازد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «وکیل مدافع»با اشاره به اینکه نقش اصلی این فیلم را یکی از بازیگران با سابقه سینما ایمان افشاریان ایفا می کند، بیان کرد: کوروش تهامی، محمود عزیزی، مجید یاسر بازیگران دیگری هستند که در این فیلم حضور خواهند داشت، همچنین به دنبال بازیگران دیگری هستیم تا در این فیلم مقابل دوربین قرار بگیرند.

علی اکبری گفت: محمدرضا سکوت مدیر فیلم برداری، اصغر نژاد ایمانی طراح صحنه و لباس، امیر روزبهانی مدیر جلوه های ویژه از عوامل اصلی این فیلم به شمار می روند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید