ناراحتی داوران از عدم برخورد جدی کمیته انضباطی با متخلفان

  • ورزشی
  • شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۳۸
    کد خبر :425793

برخی از داوران لیگ برتری از عدم برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با متخلفان ناراحت هستند.

ناسزاگویی در ورزشگاه‌ها از سوی تماشاگران به داور و عوامل برگزاری بازی، معضل جدی در برگزاری مسابقات فوتبال شده است. وقتی داور مسابقه‌ای، تصمیمی برخلاف انتظار تماشاگران می‌گیرد، با حجم زیادی از فحاشی‌ها روبه‌رو می‌شود و داوران نیز به دلیل اینکه از گفت‌وگو با رسانه‌ها منع هستند، خیلی نمی‌توانند ناراحتی‌های خود را رسانه‌ای کنند.

در این بین، برخی از داوران از عدم برخورد جدی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با متخلفان از تماشاگران گرفته تا مربی و بازیکن ناراحت هستند. آنها اعتقاد دارند که جریمه نقدی و تذکر، راهگشای جلوگیری از اتفاقات بعدی نیست و زمانی که این کمیته برخورد جدی نکند، باز هم اتفاقات تکرار می‌شود.

روز گذشته (جمعه) در جریان دیدار صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران، در یک صحنه اوت، بازیکنان و نیمکت صنعت نفت اعتراض زیادی به تصمیم داور کرده و باعث تشنج جو ورزشگاه می‌شوند. داور که سرپرست و مربی نفت را اخراج کرده بود، تا پایان بازی از شعارهای تماشاگران در امان نماند.

به گزارش تسنیم ،رضا کرمانشاهی، داور دیدار صنعت نفت آبادان – نساجی مازندران، با تهدید یکی از لیدرهای صنعت نفت نیز روبه‌رو می‌شود، اما در گزارش بازی به هیچ‌کدام از موارد ذکر شده، اشاره نمی‌کند، چرا که اعتقاد دارد وقتی کمیته انضباطی تصمیم جدی نمی‌گیرد، دلیلی ندارد که گزارش خاصی به مقامات بدهند. این داور در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نیز به انتقاد از کمیته انضباطی پرداخته است که چرا تنها به توبیخ و جریمه نقدی اکتفا کرده و برخوردی نمی‌کند که دیگر در ورزشگاه‌ها فحاشی صورت نگیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید