ضرورت آماده سازی سایت‌های برف روبی پایتخت

    کد خبر :425611

معاون فرماندار تهران با تمجید از اقدامات مطلوب شهرداری منطقه ۴ در آماده سازی به موقع سایت‌های برف روبی گفت: مناطق ۲۲ گانه باید آمادگی رفع مشکلات روزهای برف را داشته باشند.

غلامحسین آرام در بازدید نیم روزی از برخی پروژه‌های در دست اقدام و همچنین سایت‌های برف روبی منطقه چهار گفت: با توجه به غافلگیری شهرداری تهران در روزهای برفی سال های گذشته ضروری است با تجهیز به موقع سایت های برف روبی به شن های مخصوص، نیروهای برف روب و خودروهای مورد نیاز آمادگی شهرداری تهران افزایش یابد.

وی مشارکت شهروندان را یکی از مهمترین عوامل کاهش مشکلات تردد در روزهای برفی عنوان کرد و گفت: شهرداری تهران باید به دنبال آموزش و جلب مشارکت های مردمی برای آماده سازی شهر و شهروندان در مواقع بحرانی باشد.

آرام در ادامه با تمجید از اقدامات شهرداری منطقه ۴ در آماده سازی به موقع سایت‌های برف‌روبی افزود: با توجه به نزدیک شدن به روزهای بارش برف و باران، ضروری است مناطق ۲۲ گانه پایتخت نسبت به تجهیز به موقع سایت‌های برف روبی آمادگی لازم را کسب کنند.

معاون فرماندار تهران در ادامه بازدید از پروژه‌های تفریحی و گردشگری منطقه ۴ افزود: منطقه چهار به عنوان یکی از بزرگترین و پرجمعیت‌ترین مناطق شهر تهران نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر در بحث سرانه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، تفریحی و گردشگری است.

وی احداث بوستان مسافر در شرقی‌ترین نقطه تهران توسط منطقه چهار را مطلوب توصیف کرد و گفت: با توجه به عبور مسافران در تمامی روزهای سال به ویژه نوروز احداث بوستان مسافر و ارائه خدمات به مسافران می تواند بخش اعظمی از نیازهای مردم را تامین کند.

آرام در ادامه ضمن بازدید از مجموعه تفریحی و گردشگری اراضی ۱۰۰۰ هکتاری تلو گفت: شرق تهران در مقایسه با غرب و شمال تهران دارای کمبود برخی سرانه‌های تفریحی و گردشگری است که این مجموعه تفریحی و گردشگری کمک شایانی به تامین برخی سرانه‌ها می‌کند.

به گزارش ایسنا، معاون فرماندار تهران با انتقاد از ساخت و سازهای غیر مجاز در برخی از نقاط حریم شهر تهران افزود: متاسفانه در برخی از نقاط حریم در نقطه مرزی بین منطقه ۴ و لواسانات برخی از افراد سودجو به بهانه فنس کشی به دنبال ساخت و ساز هستند که باید با آنها با جدیت برخورد شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران، وی در ادامه با حضور در باغ پرندگان تهران این مجموعه بسیار زیبا را کم نظیر توصیف کرد و گفت: بهره برداری کامل از باغ پرندگان تهران به عنوان یکی از زیباترین مجموعه‌های تفریحی و گردشگری شهر تهران کمک شایانی به رونق شرق تهران و بهبود سرانه‌های منطقه ۴ خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید