تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای بازی پرسپولیس-تراکتورسازی

    کد خبر :425310

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در قالب اطلاعیه‌ای تمهیدات خود را جهت خدمت رسانی ویژه به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در روز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، شرکت واحد اتوبوسرانی ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) اعلام کرد که به مناسبت برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی که فردا ، چهارم آذرماه در ورزشگاه بزرگ آزادی انجام خواهد شد، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، جهت رفاه حال تماشاگران عزیز با اختصاص اتوبوس های مورد نیاز ، از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، ایاب و ذهاب تماشاگران را تسهیل خواهد نمود.

تماشاگران می توانند با استفاده از ناوگان خطوط سامانه‌های تندرو مستقر در پایانه آزادی به مقاصدی نظیر: میدان انقلاب اسلامی، میدان امام حسین (ع)، تهرانپارس، میدان خراسان، پایانه خاوران ، فلکه دوم صادقیه، پونک و دانشگاه علوم و تحقیقات عزیمت کنند.

این شرکت ضمن تشکر از همراهی تماشاگران فهیم فوتبال، درخواست می نماید از آنجایی که بهترین اتوبوس های موجود جهت تکریم این عزیزان در نظر گرفته شده است، همانند همیشه خدمتگزاران خود را با استفاده بهینه و دقت در نگهداری اتوبوس‌های اعزامی جهت ارائه خدمات بهتر، یاری کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید