خون‌ خاشقجی پیش از تکه‌تکه شدن، از بدنش خارج شده بود

    کد خبر :425266

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن است که یک متخصص کالبدشکافی که در تکه‌تکه کردن بدن روزنامه‌نگار سعودی نقش داشته، خون وی را پیش از مثله کردن از بدنش خارج و در حمام خالی کرده است.

یک متخصص کالبدشکافی سعودی که عضو تیم ۱۵ نفره‌ای بود که «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار منتقد عرب را به قتل رساندند، برای تکه‌تکه کردن بدن وی از ترفندهای مربوط پزشکی قانونی استفاده کرد.

بر اساس اطلاعات جدیدی که به‌تازگی به دست آمده است، «صلاح الطبیقی»، رئیس شورای پزشکی قانونی پزشکی عربستان، در فرآیند قتل روزنامه‌نگار سعودی دست داشته است.

دیلی صباح در این رابطه گزارش داد: «لباس‌هایی که به تن خاشقجی بود از تنش درآوردند. الطبیقی خون را از رگ‌های خاشقجی بیرون کشید و آن را در حمام خالی کرد. این الطبیقی بود که بدن خاقشچی را تکه‌تکه کرد.»

این روزنامه همچنین در ادامه گزارش داد: «الطبیقی در دانشگاه گلاسکو کالبدسنجی خواند و کمی پیش از حادثه قتل خاشقجی نیز در استرالیا سمیناری درباره یک دستگاه کالبدشکافی متحرک ارائه داد.

دیلی صباح گزارش داد که براساس فایل‌های صوتی به‌دست آمده در رابطه با قتل خاشقجی، نیروهای سعودی کف دفتر کنسول عربستان را با پلاستیک پوشیدند و سپس دست به قطعه‌قطعه کردن جسد زدند.

یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، هویت الطبیقی را تایید کرد. بر این اساس، وی در وزارت کشور عربستان مشغول به کار است. گزارش‌ها حاکی از آن است که الطبیقی پیش از قطه‌قطعه کردن بدن خاقشجی به اعضای تیمش گفت که هدفون به گوش بزنند.

وی گفت: «همیشه موقع این کار موسیقی گوش می‌دهم.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید