مدل های بالارده گلکسی اس 10 از قاب پشتی سرامیکی برخوردار خواهند بود

    کد خبر :424115

بر اساس گزارشی تازه، مدل های بالارده گلکسی اس 10 سامسونگ (Samsung Galaxy S10) به قاب پشتی سرامیکی مجهز خواهند بود. این جنس همانند شیشه می‌تواند پشتیبانی از شارژ بیسیم را نیز به ارمغان بیاورد.

سامسونگ از سال 2015 و همزمان با عرضه گوشی گلکسی اس 6، از شیشه بر روی قاب پشتی گوشی‌های پرچمدار خودش استفاده می‌کند. اما با شروع سال 2019، این کمپانی می‌خواهد با تغییر سیاست، به جای شیشه از سرامیک استفاده کند. البته این تنها برای مدل های بالارده گلکسی اس 10 صدق می‌کند و مدل مجهز به نمایشگر ساده‌ی اس 10 همچنان به قاب شیشه‌ای مجهز خواهد بود. همانطور که احتمالا می‌دانید،‌ سامسونگ قصد دارد بیش از 3 مدل گلکسی S10‌ را معرفی کند.

این قاب سرامیکی در پشت مدل 5.8 اینچی و 6.44 اینچی (بر اساس برخی گزارش‌ها 6.2 اینچی) قرار خواهد گرفت. در ابتدا قرار است این دو در نسخه‌های مشکی و سفید عرضه شود. بالارده‌ترین مدل این خانواده از یک قاب سرامیکی مشکی و حافظه‌ی 512 گیگابایتی برخوردار خواهد بود که نسبت به دیگر مدل‌ها با تاخیر معرفی خواهد شد. متاسفانه در حال حاضر قیمت این مدل مشخص نشده است.

ما پیشتر شنیده بودیم که S10 در رنگ‌بندی مختلفی به عرضه خواهد رسید. اما بر اساس اطلاعات تازه دریافت شده،‌ رنگ‌های زرد و سبز تنها برای مدل مجهز به نمایشگر مسطح در نظر گرفته شده است. همانطور که شیائومی می میکس 3 نشان داد، رنگ آمیزی محدودیتی برای مواد مختلف ندارد؛ گرچه گوشی‌های قدیمی‌تر سری میکس تنها در نسخه‌های مشکی و سفید عرضه می‌شدند.
چرا مدل های بالارده گلکسی اس 10 از قاب پشتی سرامیکی برخوردار خواهند بود؟

اما چرا سرامیک؟ سرامیک، ماده‌ای بسیار مستحکم است که می‌تواند بیشتر از شیشه در برابر خط و خش مقاومت کند. آن همچنین درخشان و براق‌تر از شیشه است؛ با این حال، همانند فلز سیگنال‌های رادیویی را مسدود نمی‌کند و نیازی نیست شارژ بیسیم فدا شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید