فریبا: گروه استقلال مرگ نیست، گروه سکته است!

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۴۳
    کد خبر :424061

بهتاش فریبا، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال، گروه استقلال را گروه سکته خطاب کرد.

بهتاش فریبا درباره همگروهی استقلال با تیم‌های الهلال عربستان، الدحیل قطر و العین امارات اظهار داشت: اسم گروه استقلال، مرگ نیست، گروه سکته است. این گروه هم می‌تواند بد باشد، هم خوب، چون مثل چاقوی دو لبه است. استقلال سال گذشته نیز در گروه مرگ بود، اما از امتیاز گرفتن تیم‌ها استفاده کرد و صدرنشین بالا رفت.

وی افزود: امسال همه تیم‌ها خوب هستند و شرایط سخت برای همه وجود دارد. امیدوارم بدشانسی‌ها دست از سر استقلال بردارد و مصدومان برگردند. تیم دفاع وسط کم داشت که آرمین سهرابیان نیز مصدوم شد. این از مصدومیت‌ها، این هم از قرعه استقلال در آسیا.

به گزارش تسنیم ،عضو کمیته فنی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: از نظر من، استقلال باید دفاع وسط و پلی‌میکر جذب کند. همه می‌گویند استقلال فوروارد ندارد، در صورتی که بازیکنان آماده‌ای چون مرتضی تبریزی، روح‌الله باقری، اللهیار صیادمنش و مهدی قائدی را داریم. هافبکی نداریم که پاس بدهد و مهاجم با بغل پای ساده گل بزند. در بازی‌های انجام شده، تنها یک بار پاس خوب از سوی میلاد زکی‌پور به الحاجی گرو داده شد که از زیر پایش رد شد. دیگر پاسی مثل زکی‌پور به مهاجمان داده نشده است.

فریبا ادامه داد: امیدوارم هر چه زودتر پژمان منتظری و آرمین سهرابیان به تمرینات بازگردند. ما روزبه چشمی را در دفاع وسط داریم، اما نظر شخصی‌ام این است که چشمی باید هافبک بازی کند. امیدوارم دیدارهای پیش رو را ببریم تا شرایط تیم بهتر شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید