آخرین وضعیت جسمانی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون

    کد خبر :423849

بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: خدا را شکر نسبت به چند روز پیش و عمل جراحی که داشتم بسیار بهترم. درمان دارویی همچنان ادامه دارد و امیدوارم هرچه سریعتر روی پا بایستم.

داریوش اسدزاده درباره دغدغه و نگاه خود به بازیگری در سالروز تولد خود اضافه کرد: امروز من نود وشش ساله می‌شوم و تا این فکر نمی‌کنم نقشی مانده باشد که بازی نکرده باشم. واقعیت امر دیگر هیچ وقت به بازیگری فکر نمی‌کنم و آرزویی در خصوص بازیگری و ادامه این راه ندارم.

بازیگر سریال خانه سبز با گلایه از وضعیت زندگی پیشکسوتان سینما افزود: بازیگران هر قدر هم خوب که باشند در دوران زندگی خود فراموش شده و تنها می‌مانند. این هنر در دوران زندگی به هیچکس وفا نداشته و همواره دلسرد کننده است.

وی در همین راستا ادامه داد: البته این را بگویم که هرچند میلی به بازیگری ندارم اما امیدوارم بالاخره سینما از وضعیت کسالت بار کنونی رها شود. امیدوارم سینمای امروز که تماماً اقتصاد و خرید و فروش شده از وضعیت فعلی نجات پیدا کند.

اسدزاده با اشاره به فعالیت دورباره خود در عرصه کتاب خاطرنشان کرد: سالهای گذشته بیش از بازیگری به مطالعه و نگارش کتاب پرداختم و همین نکته به شدت باعث خوشحالی من است. امسال پنجمین کتابم به چاپ رسید و بعد از بهبودی باز هم خواهم نوشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید