روز قدس روز تحقق آرمان های امام (ره) و رهبری است

    کد خبر :42380

رییس سازمان مدارس استثنایی کشور گفت: روز جهانی قدس با توجه به حساسیت های آن ، روز تحقق آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره‌) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
[روز قدس روز تحقق آرمان های امام (ره) و رهبری است]

مجید قدمی  مستقر در میدان ولیعصر افزود: روز قدس در نگاه حضرت امام، روز مرگ استکبار جهانی است و ملت های مسلمان در این روز یکپارچه برای نابودی اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی این روز شرکت می کنند.
وی گفت: در این روز پیر و جوان و بزرگ و کوچک با اقتدا به ولی امر مسلمین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در میعادگاه های نماز جمعه و با سردان شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از ملت مظلوم فلسطین حمایت می کنند.
قدمی با بیان اینکه ملت ایران تا کنون نشان داده که در این راه خستگی ناپذیر است، افزود: مسلمانان برای رسیدن به هدف ریشه کن شدن شر رژیم صهیونیستی باید برنامه داشته باشند و به همین منظور با حضور در راهپیمایی ها و برگزاری همایش ها در راستای تحقق نابودی اسرائیل گام های عملی بردارند.
رییس سازمان مدارس استثنایی در ادامه گفت: اقدامات جمهوری اسلامی ایران در حملات موشکی به مراکز گروه تروریستی داعش در راستای امنیت کشور امری کاملا شجاعانه و در عین حال خواسته ملت ایران بود.
به گزارش ایرنا، «امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و از مسلمانان جهان خواست که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.»
روز قدس عامل وحدت و بیداری و حمایت مسلمانان از مردم بی دفاع فلسطین است؛ قدس بخش جدایی ناپذیر جغرافیای جهان اسلام به شمار می رود و هیچ فردی نمی تواند از آن ذره ای چشم پوشی کند.
امام خمینی(ره) درباره روز قدس فرمودند: «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است. روز قدس، جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است».
رهبر معظم انقلاب نیز در خصوص روز جهانی قدس فرمودند که «روز جهانی قدس مظهر اراده عمومی ملت های مسلمان برای مقابله با آمریکا و اسراییل است»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید