صالحی امیری: غده سرطانی رژیم صهیونیستی باعث تفرقه در جهان اسلام است

    کد خبر :42372

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: غده سرطانی رژیم اسرائیل باعث تفرقه در جهان اسلام است که برای ایجاد وحدت و انسجام با اقدامات این رژیم مقابله کرد.
[صالحی امیری: غده سرطانی رژیم صهیونیستی باعث تفرقه در جهان اسلام است]

به گزارش  ایرنا، رضا صالحی امیری روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز قدس سه پیام مختلف به همراه دارد ابتدا پیام سیاسی است، رژیم اسرائیل نماد و غده سرطانی است که باعث تفرقه در جهان اسلام است که باید برای ایجاد وحدت و انسجام با اقدامات این رژیم مقابله کرد.
وی اضافه کرد: قدس شریف قلبه ‌گاه اول مسلمین متعلق به جهان اسلام است و افراد ناپاک آن را اشغال کرده‌ اند و باید تلاش کنیم قدس را به اهلش بسپاریم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: بحث سوم موضوع هویتی ما است، هویت انقلاب اسلامی در تقابل با صهیونیست جهانی است و جهان اسلام، انقلاب اسلامی در را در مقابله با صهیونیست می‌شناسند و ما به لحاظ هویتی باید در جهت مقابله با حرکت صهیونیست حرکت کنیم.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان ‘روز جهانی قدس’ نامگذاری کردند و از مسلمانان جهان خواست که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
روز قدس عامل وحدت و بیداری و حمایت مسلمانان از مردم بی دفاع فلسطین است؛ قدس دیگر بخش جدایی ناپذیر جغرافیای جهان اسلام به شمار می رود و هیچ فردی نمی تواند از آن ذره ای چشم پوشی کند.
امام خمینی(ره) درباره روز قدس فرمودند: «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است. روز قدس، جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است..
مقام معظم رهبری نیز در خصوص روز جهانی قدس فرمودند که ‘روز جهانی قدس مظهر اراده عمومی ملت های مسلمان برای مقابله با آمریکا و اسراییل است.’

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید