«کجایند این سران» منتشر شد

    کد خبر :41945

همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس موسسه فرهنگی هنری کساء با همکاری بسیج سازمان صدا و سیما نماهنگ «کجایند این سران» را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قطعه «کجایند این سران» به کارگردانی محسن طهرانی، ترانه یاسر قنبرلو، خوانندگی سیدحمزه موسیقی و تنظیم گرانش عاشوری همزمان با فرا رسیدن روزجهانی قدس توسط موسسه فرهنگی هنری کساء با همکاری بسیج سازمان صدا و سیما منتشر شد.

عوامل ساخت قطعه «کجایند این سران» در پی انتشار این اثر بیانیه ای را منتشر کردند که متن آن به شرح زیر است:

«کجایند این سران؟!» بهانه ای خواهد بود برای یک همگرایی بزرگ فرهنگی و اجتماعی در میان هنرمندان ایران و جهان با موضوع «کمپین حقوق بشری هنرمندان در دفاع از کودکان جنگ»، که نخستین نشست این کمپین در هفته آتی با حضور بزرگان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون، رادیو، هنرهای تجسمی در محل باغ موزه قصر به میزبانی موسسه فرهنگی و هنری کساء با همکاری موسسه طنین آهنگ پارس و تعدادی از NGOهای فعال حقوق بشری برگزار خواهد شد.

به همین منظور پخش گسترده این موزیک ویدئو دو روز پیش از روز قدس با همکاری بسیج سازمان صدا و سیما از رسانه ملی آغاز گردید تا مهمترین هدف عوامل تولید این اثر که همانا یادآوری این امر بوده و هست که سردمدار رژیم های خون ریز و کودک کش در جهان امروز، رژیم اشغالگر قدس می باشد، متجلی گردد.

و در پایان تمامی عوامل تهیه و تولید این اثر یکصدا به جهانیان یادآور می شویم که فرزندان شوم این رژیم غاصب چون عربستان سعودی نیز در امر کودک کشی در جهان کم از ولی نعمت شان نداشته و ندارند؛ و ما بهترین ابزار را برای تقابل با این جریان برگزیده ایم و به یقین موسیقی و موزیک ویدئو پر مخاطب ترین رسانه جهان امروز است.

مراسم اکران، نقد و بررسی این اثر نیز با حضور تمامی عوامل تهیه و تولید موزیک ویدئوی «کجایند این سران؟!» هفته آتی با حضور اهالی فرهنگ و هنر در باغ موزه قصر (همزمان با کمپین حقوق بشری هنرمندان در دفاع از کودکان جنگ) انجام خواهد شد.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید