اتحاد و قدرت کنونی مقاومت اسلامی بی نظیر است

    کد خبر :41845

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه امروز مقاومت اسلامی در بهترین شرایط خود قرار دارد، گفت: اتحاد و قدرت کنونی مقاومت اسلامی بی نظیر است.
[اتحاد و قدرت کنونی مقاومت اسلامی بی نظیر است]

به گزارش روز پنجشنبه گروه فرهنگی ایرنا از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ، آیت الله محسن اراکی شامگاه چهارشنبه طی سخنانی در جمع تعدادی از سفرای کشورای اسلامی، اعضای شورای عالی مجمع جهانی تقریب و مشاورین دبیرکل مجمع جهانی تقریب به شرایط کنونی جهان اسلام بویژه خشونت و درگیری های منطقه اشاره کرد.
وی اظهار داشت: امروز منطقه از درگیری، خشونت و جنگ رنج می برد که در پشت این خشونت ها و درگیری ها آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند.
دبیرکل مجمع جهانی تقریب با اشاره به دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی با محور مقاومت ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی، داعش و گروه های تکفیری و تروریستی را برای ضربه زدن به اسلام، وحدت امت اسلامی و بویژه محور مقاومت ایجاد کردند، امروز ارتباط میان گروه های تروریستی و تکفیری با رژیم صهیونیستی و آمریکا آشکار شده است.
وی اضافه کرد: برخی از سران کشورهای اسلامی در منطقه که ادعای رهبری امت اسلامی را دارند، به جای حمایت از مردم فلسطین، دست در دست صهیونیست گذاشته و با همکاری رژیم صهیونیستی و آمریکا یک جبهه مشترکی علیه مقاومت اسلامی ایجاد کرده اند.
آیت الله اراکی با بیان اینکه امروز مقاومت اسلامی در بهترین شرایط خود قرار دارد، اظهار کرد: اتحاد و قدرت کنونی مقاومت سلامی بی نظیر است،‌در حالیکه امروز جریان‌های تفرقه گرا و تکفیری در حال زوال هستند و گفتمان وحدت در حال چیره شدن بر سایر گفتمان ها است،‌سرنوشت گروه های تکفیری و افراطی به سوی نابودی و زوال است.
دبیرکل کل مجمع جهانی تقریب ضمن دعوت از همگان برای حضور با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، ابراز امیدواری کرد روز قدس آینده، روز پیروزی امت اسلامی و تقویت مقاومت اسلامی باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید