نمی‌شود با مدیریت 50 سال قبل جامعه امروز را اداره کرد

شهردار تهران گفت: یکی از مشکلات جدی ساختارهای کشور این است که هنوز با مدیریت 50 سال قبل می‌خواهیم جامعه را اداره کنیم.

محمدباقر قالیباف صبح امروز در مراسم رونمایی از پروژه‌های نقشه همراه شهر تهران، سامانه مشاهده تخلفات رانندگی رویت شده و کتاب اطلس پایداری پایتخت که با حضور جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه سازمان فناوری مدیریت این کار را برعهده داشت ولی از همه مدیران در تمام سطوح لازم است تشکر کنم چرا که اگر همکاری آنها نبود شاهد چنین مجموعه‌ای در شهرداری تهران نبودیم.

وی افزود: پس از یک دهه فعالیت در شهر تهران گام به گام اتفاق‌های خوبی افتاده است.

شهردار تهران افزود: مهمترین چالش چه درنهادهای عمومی دولتی،‌ غیر دولتی و بخش خصوصی مدیریت است و مدیریت نیز به تفکر موجود بستگی دارد.

قالیباف گفت: در گذشته دنیا نگاهش این بود که هر فردی یک خودرو داشته باشد ولی امروز تفکر، تفکر نسل چهارمی است و با وجود گسترش حمل و نقل عمومی تبلیغ برای داشتن هر فرد یک خودرو نمی‌شود.

وی افزود: با توجه به توسعه تکنولوژی و استفاده از امکاناتی همچون اسنپ و تبسی اینکه هر فرد یک خودرو داشته باشد مایه افتخار نیست و امروز در مسائل مختلف نگاه و تفکر متحول شده است.

قالیباف گفت: عدالت جغرافیایی شفافیت، مبارزه با فساد، کنترل وقت و کاهش هزینه‌ها و کاهش تورم را به دنبال دارد.

شهردار تهران گفت: یکی از مشکلاتی جدی که امروز در مجموعه ساختارهای کشور داریم این است که هنوز با مدیریت 50 سال قبل می‌خواهیم جامعه را اداره کنیم که این کار نشدنی است و زیبنده شهر  و کشور ما نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید