ساعت لوکس هوبلو به مناسبت ۱۰ سالگی بیت کوین

    کد خبر :411635

در ادامه‌ی برگزاری رویدادهای جذاب به مناسبت جشن ۱۰ سالگی بیت‌کوین، محصول لوکس و فوق‌العاده‌ی یکی از تولیدکنندگان پیشرو ساعت رونمایی شد.

هوبلو، کمپانی سوئیسی تولیدکننده‌ی ساعت‌های لوکس، همزمان با جشن ده‌ سالگی بیت‌کوین، یک ساعت مچی لوکس و اختصاصی با طراحی اقتباسی از بیت‌کوین معرفی کرد.

همانطور که انتظار می‌رود، خرید این ساعت تنها با ارز رمزپایه‌ی بیت‌کوین امکان‌پذیر است. این ساعت در حقیقت یک مدل جدید در رده‌ی محصولات سری BIG BANG MECA–10 است با این تفاوت که طراحی آن آمیخته با طرح‌واره‌های ارزهای دیجیتال است.

hublot watch

هوبلو تنها ۲۱۰ عدد از این ساعت لوکس تولید ‌می‌کند که این حجم تولید ما را به یاد ۲۱ میلیون بیت‌کوینی که نهایتاً وجود خواهد داشت، می‌اندازد.

هرکدام از ساعت‌های این سری یک بدنه ۴۵ میلیمتری سرامیکی خواهند داشت. نکته‌ی بسیار جالب، حکاکی یک کد اختصاصی و یکتا بر روی قاب دور بدنه است که برآمده از اطلاعات تراکنش پرداخت بیت‌کوینی آن است.

hublot watch

البته این ساعت یک یادمان برای ادای احترام به ساتوشی ناکاموتو نیست، چراکه اگر قرار باشد چنین چیزی ساخته شود، انتظار می‌رود بیشتر تداعی کننده مفهوم بلاک‌چین و سایر مفاهیم حوزه‌ی ارزهای دیجیتال باشد. در بند این ساعت مدل BIG BAND P2P یک طراحی چشم‌نواز تعبیه شده است که هوبلو آن را یادآور شبکه‌ی اتصالات کامپیوترهایی که پول‌های مجازی روی آن کار می‌کنند، می‌داند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید