«اسکیمر» شیوه جدید سردار«غلامعباس غلامزاده»

  • حوادث
  • چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۶:۱۰
    کد خبر :406523

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: دو کلاهبردار که در پوشش میوه فروش اقدام به برداشت 500 میلون ریال از کارت بانکی افراد کرده بودند، دستگیر شدند.

سردار«غلامعباس غلامزاده» در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه شماری از شهروندان هم استانی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی آن‌ها موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار پلیس فتای استان قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی‌های قضایی صورت گرفته و بررسی‌های فنی انجام شده مشخص شد دو کلاهبردار در ورودی شماری از شهرهای کشور از جمله شهرکرد در پوشش میوه فروش سیار اقدام به کلاهبرادی می‌کنند.

غلامزاده ادامه داد: با تلاش همکاران ما در مجموعه پلیس فتا این افراد در خارج از استان شناسایی و با هماهنگی قضایی صورت گرفته در یک عملیات پلیسی غافلگیرانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی روانه زندان مرکزی شهرکرد شدند.

این مقام انتظامی در خصوص شیوه کلاهبرداری این افراد گفت: کلاهبرداران در ورودی شهرها هنگام فروش میوه و پرداخت وجه کارت بانکی افراد را دریافت و با استفاده از دستگاه اسکیمر یک کپی از کارت قربانی خود تهیه با رمزی که از صاحب کارت بدست آورده بودند حساب افراد را خالی می‌کردند.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی استان با اشاره به این‌که کلاهبرداران با این شیوه موفق شده بودند مبلغ 500 میلیون ریال کلاهبرداری کنند از شهروندان خواست هنگام پرداخت وجه از طریق کارت بانکی از متصل نبودن هرگونه دستگاه جانبی به دستگاه کارتخوان اطمینان حاصل کنند هم‌چنین هنگام استفاده از کارت بانکی خود، از واگذاری رمز عبور به دیگر افراد جداً خودداری کنند و هر گونه مورد مشکوک را سریعاً با شماره‌گیری 110 به اطلاع پلیس برسانند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید