شفر: بازی سختی مقابل سایپا داریم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۴:۱۰
    کد خبر :406436

وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اظهار داشت: بازی حذفی همیشه ویژه است و سطح بالا. بازی سایپا – پرسپولیس و همچنین این تیم مقابل خودمان را دیدم و باید بگویم بازی سختی داریم. ما باید محکم بازی کرده و در زدن ضربات آخر دقت کنیم. من بازی‌مان برابر سپاهان را بار دیگر دیدم. ما باید موقعیت‌های بهتری داشته و برای رسیدن به گل سه شانس گل ایجاد کنیم. ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و فردا برای برد به زمین می‌رویم.

فردا باید با همه وجود بجنگیم، چه در دفاع چه حمله
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا تیمش آماده بازی برای 120 دقیقه و حتی پنالتی هست یا نه، گفت: بازیکنان باید 90 دقیقه تمرکز خود را حفظ کنند. در بازی با سپاهان دیدید که یک لحظه از جنگیدن دست برداشتیم و همان باعث شد گل بخوریم. فردا باید با همه وجود بجنگیم، چه در دفاع چه حمله. از نظر جسمانی مشکلی نداریم، اما امیدوارم 90 دقیقه بازی کار تمام شود. بازیکنان خوبی برای زدن پنالتی داریم، اما خوب نیست کار به پنالتی کشیده شود.

آخرین وضعیت محرومان و مصدومان استقلال از زبان شفر
شفر در رابطه با محروم و مصدومان تیمش برای دیدار فردا عنوان کرد: وریا غفوری دو جلسه محروم است، اما فرشاد محمدی‌مهر که پسر خوبی است را داریم. وضعیت علی کریمی امروز مشخص می‌شود و شرایط منتظری هم که مشخص است.

وقتی داور پنالتی را ندیده من چه کار می‌توانم بکنم؟!
وی انتظارش از داوران دیدار فردا را به این صورت بیان کرد:‌ بازی قبل نخستین بار بود که درباره داور صحبت می‌کردم، چون معمولاً این کار را نمی‌کنم. روی ضربه کرنر بازی با سپاهان دو خطای پنالتی رخ داد، یک نفر محمد دانشگر را کشید و به زمین زد و یکی دیگر هم فرشید باقری را. وقتی داور پنالتی را ندیده من چه کار می‌توانم بکنم؟! دو پنالتی واضح ما گرفته نشد. در صحنه دیگری بازیکن سپاهان دایو کرد و داور پنالتی گرفت، اما کمک داور گفت پنالتی نشده است.

ایران داوران خوبی به نسبت آسیا دارد
این مربی آلمانی ادامه داد: خوشحالم به خاطر شخصیت خوب و شجاع کمک داور که تصمیم درستی گرفت. امیدوارم پنالتی‌های ما روی بازیکنان‌مان گرفته شود. نمی‌خواهم درباره داوران ایرانی منفی صحبت کنم. ما داوران خوبی به نسبت آسیا داریم. در بازی با السد داور سنگاپوری مدام از ژاوی تشکر می‌کرد و می گفت متشکرم! نمی‌خواهم درباره داوری‌های خودمان منفی صحبت کنم، اما امیدوارم خطاهای واضح روی بازیکنان‌مان دیده شود. در بازی با سپاهان یک لحظه خواب‌مان برد و گل خوردیم.

* مشکل ما زدن ضربات آخر بود

شفر در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا استقلال با یک مهاجم بازی می‌کند و بازیکنانی چون فرشید اسماعیلی و میلاد زکی‌پور قدر این پیراهن استقلال را نمی‌دانند گفت: در بازی با سپاهان با 3 مهاجم چون اللهیار صیادمنش، مهدی قاعدی و مرتضی تبریزی بازی کردیم. در جناح چپ طارق همام بود و در وسط زمین هم بازیکنانی چون مارکوس، نیومایر و فرشید باقری حضور داشتند. مشکل این بود که ضربه‌ آخر را برای زدن گل را خوب نمی‌زدیم. در نیمه اول 5 موقعیت ضد حمله داشتیم اما آنها را خوب تمام نکردیم. در یک صحنه صیادمنش می‌توانست پاس خوبی به محمد دانشگر بدهد اما این اتفاق نیفتاد. اگر در مسیر درستی پاس می‌داد به گل می‌رسیدیم. بازیکن جوان اشتباه نکند شانسی برای بزرگ شدن نخواهد داشت. ما جلسات آنالیز داریم و پس از هر بازی فیلم آن را به نمایش می‌گذاریم. ما این کار را می‌کنیم تا بازیکنان فیلم بازی را ببینند و یاد بگیرند. در بازی با سایپا با سیستم 2-4-4 بازی کردیم و شانس‌های زیادی داشتیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید