سیروس‌پور: وقتی خادم برود ماندن ما فایده‌ای ندارد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۳۶
    کد خبر :406343

مشاور عالی فدراسیون کشتی گفت: ماندن ما بعد از رفتن رسول خادم از فدراسیون معنایی ندارد.

پرویز سیروس‌پور در خصوص استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی اظهار داشت: زمانی که تیم در بوداپست بود پیامی برای رسول خادم فرستادم. می‌دانستم می‌خواهد برود. با شرایطی که ایجاد کرده‌اند طبیعی است که نخواهد بماند. این وسط خیلی‌ها دروغ گفتند و این اصلا انصاف نبود.

وی ادامه داد: خیلی‌ها در مورد عملکرد رسول خادم بی‌انصافی کردند. من هرگز نه دنبال پست و مقام بودم و نه هیچ چیز دیگری، اما وقتی دیدم او چقدر دلسوز کشتی است و چه کارها برای این رشته انجام می‌دهد آمدم و کار کردم. حالا هم می‌دانم کشتی از اتفاقاتی که می‌افتد ضرر می‌کند. می‌توانید منتظر آینده بمانید. تاریخ در مورد رسول خادم و همه این اتفاقات قضاوت خواهد کرد.

رئیس اسبق فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه او هم با رفتن خادم دیگر در فدراسیون نخواهد ماند، گفت: ماندن من بعد از رفتن خادم معنایی ندارد. وقتی او نباشد طبیعتا ما هم نیستیم.

به گزارش تسنیم، بعد از ششمی تیم ملی آزاد و یازدهمی تیم ملی فرنگی در مسابقات جهانی 2018 پاریس، رسول خادم امروز با انتشار نامه‌ای به اعضای مجمع فدراسیون از سمت خود استعفا کرد. او سال گذشته نیز در پی مشکلاتی که وجود داشت، استعفایش را به مجمع اعلام کرد اما بعد از دو جلسه فو‌ق‌العاده، مجمع رسول خادم را مجاب به بازگشت کرد. سال گذشته نیز اعضای شورای فنی و همچنین مریم منظمی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون کشتی از سمت‌های خود استعفا کردند که این‌بار نیز برخی از اعضا گفته‌اند بعد از استعفای خادم، آنها نیز در کشتی نخواهند ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید