آئودی Q2 L جدید برای بازار چین معرفی شد

  • خودرو
  • چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ ۹:۱۳
    کد خبر :406031

اولین بار در اوایل سال جاری بود که تصاویری از نسخه‌ی طویل شاسی‌بلند آئودی Q2 L در رسانه‌های چینی منتشر شد.

هم‌اکنون می‌توانیم شاهد معرفی رسمی این خودرو در بزرگ‌ترین بازار خودرویی دنیا باشیم.

همانند اکثر محصولات با فاصله بین محوری بیشتر در چین، آئودی Q2 L تقریباً مشابه نسخه‌ی استاندارد این خودرو بوده اما تفاوت بزرگ آن اضافه شدن 27 میلی‌متر به فاصله‌ی بین محورها و رسیدن آن به 2628 میلی‌متر است.

به عنوان نتیجه آئودی Q2 L با طول 4229 میلی‌متری طویل‌تر از نسخه استاندارد Q2 می‌باشد.

شاید با خود بگویید افزایش چند میلی‌متری فاصله‌ی بین محوری از نظر بصری تفاوت زیادی ایجاد نکند اما کابین این شاسی‌بلند تحت تأثیر این قضیه قرار گرفته است. سرنشینان بخش عقب از فضای پا و زانوی بیشتری سود خواهند برد.

کلیت کابین مشابه Q2 استاندارد باقی مانده و از نظر قوای محرکه نیز تغییری صورت نگرفته است. آئودی Q2 L با دو پیشرانه‌ی بنزینی 1.4 لیتری در چین عرضه می‌شود. مدل پایه قدرت 131 اسبی و گشتاور 220 نیوتون متری داشته درحالی‌که پیشرانه قوی‌تر از قدرت 150 اسب بخاری و گشتاور 250 نیوتون متری برخوردار است.

یک گیربکس 7 سرعته DSG به‌صورت استاندارد در هر دو نسخه بکار رفته و در آینده هم احتمالاً نسخه‌ی تمام الکتریکی این شاسی‌بلند عرضه خواهد شد. از جمله تجهیزات استاندارد Q2 L می‌توان به سیستم فرمان جدید، کروز کنترل تطبیقی، صفحه‌نمایش 8.3 اینچی، سانروف پانورامیک و… اشاره کرد.

آئودی Q2 L از 13 اکتبر در بازار چین عرضه می‌شود و قیمت آن از 32670 تا 40590 دلار متغیر است. این خودرو توسط جوینت ونچر فاو-فولکس واگن و تأسیسات فوشان ساخته می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید