تهدیدی که جدی گرفته شد، پتروشیمی جایگزین آرش‌زین در مرحله پایانی لیگ کشتی آزاد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۱۰
    کد خبر :405899

در پی تهدید دوباره آرش‌زین به کناره‌گیری از لیگ برتر آزاد، این‌بار فدراسیون کشتی این تیم را کنار گذاشت و فردا پتروشیمی بهشهر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر روی تشک خواهد رفت.

در روزهای گذشته تیم آرش‌زین بابل در نامه‌ای به فدراسیون کشتی اعلام کرد اگر کشتی‌گیران ملی‌پوش رده سنی امیدش را در اختیار نداشته باشد حاضر به حضور در نیمه‌نهایی لیگ نخواهد بود و به این شکل انصراف خود را از مسابقات اعلام کرد.

این در حالی بود که پیش از این نیز این تیم به دلیل مشکلات داخلی یک بار از شرکت در رقابت‌ها انصراف داده بود اما فدراسیون کشتی با مدیریت آرش‌زین گفت‌وگو کرده و آنها را مجاب به ادامه رقابت‌ها کرد.

این‌بار اما با انصراف آرش‌زین موافقت شد چراکه تیم ملی آزاد امید در کمتر از 10 روز دیگر عازم مسابقات رومانی است و علیرضا رضایی سرمربی این تیم صراحتا اعلام کرده هیچ ملی‌پوشی نمی‌تواند روز پنج‌شنبه در مرحله پایانی لیگ کشتی بگیرد.

به گزارش تسنیم ،براین‌اساس تیم‌های ستارگان ساری، راه و شهرسازی گلستان، پتروشیمی بهشهر و بیمه رازی بابل فردا (پنجشنبه) در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزارکننده مرحله نیمه‌نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد خواهند بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید