خبر ویژه : سعیدی کیا می رود، قالیباف رییس می شود

    کد خبر :405790

روز گذشته زمزمه‌هایی درباره این بنیاد مطرح بود که شاید موجب شود، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بار دیگر در سر تیتر اخبار قرار گیرد. این زمزمه‌ها درباره جانشین سعیدی‌کیا رییس فعلی بنیاد مستضعفان است.
به نوشته اعتماد، جانشین احتمالی سعیدی‌کیا این روزها بیش از گذشته به صندلی ریاست بنیاد مستضعفان نزدیک شده تا جایی که شنیده می‌شود پس از بازگشت از زیارت کربلا، مراسم معارفه او انجام خواهد شد.

شنیده‌های حضور قالیباف در بنیاد مستضعفان به عنوان رییس قدمتی چند ساله دارد. خبرگزاری پانا طی گزارشی در تاریخ 22مرداد 92 در گفت‌وگو با یک منبع آگاه اعلام کرد که شهردار آن روزهای تهران پس از پایان ماموریت در بهشت به بنیاد مستضعفان می‌رود اما قالیباف پس از این گزارش 4سال دیگر شهردار تهران ماند و با روی کارآمدن شورای پنجم که شورایی اصلاح‌طلب است، از شهرداری تهران خداحافظی کرد و بیش از یک سال است که پست اجرایی ندارد.

هرچند قالیباف پست اجرایی ندارد اما در ماه‌های اخیر سفرهای استانی برگزار و با مردم گفت‌وگو می‌کرد و در خلال این گفت‌وگوها از پروژه‌های بنیاد مستضعفان در نقاط مختلف کشور بازدید می‌کرد. بازدیدهایی که شاید در آن برهه زمانی خاصی نداشت اما با توجه به شنیده‌ها مشخص می‌شود، قالیباف از انتصاب به عنوان رییس جدید بنیاد مستضعفان آنچنان هم بی‌خبر نبوده است.

پس از خداحافظی قالیباف از بهشت تهران، بار دیگر زمزمه‌های ریاست او بر بنیاد مطرح شد و این‌بار این شایعه آن قدر داغ بود که حسین قربانزاده از نزدیکان محمدباقر قالیباف گفت: «این خبرها را من هم شنیده‌ام، اینها شایعاتی است که در فضای مجازی و رسانه‌ای دیده می‌شود. اما شخصا از این موضوع بی‌اطلاع هستم.» شایعه حضور قالیباف در بنیاد مستضعفان این روزها بیش از هر زمان دیگری جدی شده است با وجود این باید منتظر بازگشت او از سفر کربلا و برگزاری جلسه هیات‌مدیره بنیاد ماند تا مشخص شود، شنیده‌ها واقعیت دارد یا بار دیگر شایعه‌ای مطرح شده در فضای مجازی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید