بایکوت خبری راهپیمایی اربعین درجهان/از اتحاد مسلمانان واهمه دارند

  • سیاسی
  • سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۳۸
    کد خبر :405516

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: رسانه‌های معاند کوچکترین تجمعات قانونی ما را پوشش خبری می‌دهند اما آنقدر از اتحاد مسلمانان واهمه دارند که هیچ اشاره‌ای به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی‌لارگانی در گفتگو با مهر، با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی، اظهار داشت: این حرکت عظیم مسلمانان جهان پس از سقوط صدام ملعون، دیکتاتور عراق آغاز شده است و هر سال بر عظمت آن افزوده می‌شود.

وی تاکید کرد: راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و مسلمین است که در این سال‌ها تلاش کردند تا بین مسلمانان فتنه‌انگیزی کنند و اختلاف بیاندازند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: برپایی باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان اسلام است که بیش از ۲۰ میلیون مسلمان شیفته اباعبدالله الحسین(ع) در یک روز گرد هم می‌آیند و انسجام و وحدت خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

موسوی‌لارگانی تصریح کرد: نکته قابل توجه این است که رسانه‌های معاند و غربی کوچکترین تجمعات قانونی و صنفی ما را پوشش خبری می‌دهند و در بوق و کرنا می‌کنند اما هیچ اشاره‌ای به راهپیمایی پرعظمت مسلمانان جهان در کربلای معلی نکرده و آن را بایکوت خبری می‌کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: این مسئله مهم حاکی از آن است که دشمنان اسلام شکست سختی خورده‌اند که حتی حاضر نیستند این مراسم باشکوه را پوشش خبری دهند و از پخش رسانه‌ای آن هم واهمه دارند.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم آنکه مستکبرانی چون آمریکا در منطقه ناامنی ایجاد می‌کنند و دلار و اسلحه به گروه‌های تروریستی _ تکفیری چون داعش می‌دهند، اما مسلمانان با انسجام و وحدت خود در اربعین حسینی به آنان هشدار می‌دهند که بیدارند و اجازه نمی‌دهند آنان دست از پا خطا کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید