حضور علی کریمی در تمرین امروز استقلال

  • ورزشی
  • سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۰۴
    کد خبر :405444

علی کریمی هافبک مصدوم تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز این تیم حاضر شد.

تمرین ظهر امروز آبی پوشان از ساعت ۱۱:۳۰ در مجموعه ورزشی صنایع دفاع برگزار شد.

* علی کریمی که در دیدار برابر سپاهان و در دقایق ابتدایی دچار آسیب دیدگی شده بود، پس از چند روز غیبت و حضور در کلینیک در تمرین امروز حاضر شد و با صلاحدید کادر پزشکی به تمرینات بالاتنه پرداخت. وی اجازه حضور در تمرینات گروهی را پیدا نکرد.

* بهتاش فریبا عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در تمرین امروز حاضر شد که مورد استقبال کادر فنی و بازیکنان قرار گرفت. وی دقایقی به طور اختصاصی با شفر صحبت کرد. خسرو حیدری و مهدی رحمتی هم صحبت هایی را با عضو کمیته فنی استقلال انجام دادند.

* میثم مجیدی بازیکن دو فصل پیش استقلال نیز در تمرین آبی پوشان حاضر شد و مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت. وی برای پیروزی آبی پوشان برابر سایپا آرزوی موفقیت کرد.

* وینفرد شفر قبل از شروع تمرین دقایقی با بازیکنانش صحبت کرد. پس از صحبت های شفر، بازیکنان ابتدا بدن های خود را گرم کرده، سپس به کارهای سرعتی و کششی پرداختند. کار با توپ و ضربات ایستگاهی از برنامه های تمرین امروز آبی پوشان بود. آنها همچنین یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند.

* سیدمهدی رحمتی و سیدحسین حسینی تمرینات ویژه ای خصوصا مهار پنالتی را در دستور کار خود قرار دادند.

* پس از پایان تمرین، چند تن از بازیکنان استقلال شروع به زدن ضربات پنالتی کردند که دو دروازه بان استقلال توانستند چندین پنالتی را مهار کنند.

* تمرین آبی پوشان پس از ۹۰ دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا آخرین تمرین خود را قبل از دیدار برابر سایپا انجام خواهد داد.

* تیم فوتبال استقلال تهران روز پنجشنبه ۱۰ آبان ماه از مرحله یک هشتم جام حذفی و از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه آزادی میزبان سایپا تهران خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید