سیمونه اینزاگی: لاتزیو مقابل تیم‌های بزرگ بی‌اراده می‌شود

  • ورزشی
  • سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۵۲
    کد خبر :405351

سرمربی تیم فوتبال لاتزیو از رویکرد شاگردانش در مصاف خانگی منجر به شکست مقابل اینتر ابراز نارضایتی کرد.

سیمونه اینزاگی در کنفرانس خبری پس از شکست 3 بر صفر لاتزیو مقابل اینتر در ورزشگاه المپیکوی شهر رم اعتراف کرد که بازی تیمش مقابل تیم‌های بزرگ ضعیف‌تر از حد همیشگی است.

اینزاگی گفت: با وجود گل‌هایی که خوردیم در بازی ماندیم و موقعیت‌هایی هم برای تغییر نتیجه داشتیم اما نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم. گل اولی که خوردیم خیلی ناشیانه بود و ما اجازه نداریم به این شکل گل بخوریم. بعد از گل اول سعی کردیم واکنش نشان دهیم. باید بهتر از این‌ها کار کنیم و من اعتراف می‌کنم که امشب حق لاتزیو بود که بازی را ببازد.

در این بازی لاتزیو بدشانسی هم آورد و آن مصدومیت لوکاس لیوا و خروج او از میدان بود اما جانشین او میلان بادلی هم به همین دلیل در همان نیمه اول مجبور به ترک میدان شد.

اینزاگی در این‌باره اظهار داشت: بدون شد از دست دادن لیوا ضربه بزرگی بود و مصدومیت بادلی به آن اضافه کرد. با این حال نمی‌توان منکر قدرت بیشتر اینتر در حال حاضر شد. فصل پیش ما واقعاً با تیمی باشخصیت به سن‌سیرو رفتیم و سخت جنگیدیم در بازی برگشت در المپیکو هم تا 20 دقیقه آخر تیم برتر میدان بودیم. مصدومیت و خروج لیوا را نباید بهانه‌ای برای توجیه شکست‌مان قلمداد کنیم.

به گزارش تسنیم ،لاتزیو در این فصل از سری A مقابل تیم‌های بزرگ، شامل ناپولی، یوونتوس، رم و حالا اینتر حتی یک امتیاز هم نگرفته است.

اینزاگی راجع به این آمار هم گفت: شاید لاتزیو مقابل تیم‌های بزرگ اراده‌ای که در سایر بازی‌هایش نشان می‌دهد را ندارد. نباید فراموش کرد تیمی که مقابلش بازی کردیم، تیمی است که درون دروازه‌اش سمیر هندانوویچ را دارد و می‌تواند بازیکنی مانند کیتا بالده دیائو را روی نیمکت بنشاند. این تیم برای قهرمانی آماده می‌شود. حالا ما بازی مقابل اسپال را پیش رو داریم و با بردن آن می‌توانیم به مسیر درست برگردیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید