لوچانو اسپالتی: پیروزی مقابل لاتزیو نشانه‌ای از زنده شدن جاه‌طلبی اینتر بود

  • ورزشی
  • سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۵۳
    کد خبر :405299

لوچانو اسپالتی از پیروزی قاطع تیمش در خانه لاتزیو به عنوان نشانه‌ای برای نزدیک شدن اینتر به روزهای اوجش یاد کرد.

تیم فوتبال اینتر شب گذشته (دوشنبه) در آخرین بازی از هفته دهم سری A میزبانش لاتزیو را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و به رده دوم جدول صعود کرد. با این نتیجه شاگردان لوچانو اسپالتی با 22 امتیاز به فاصله 6 امتیازی یوونتوس صدرنشین رسیدند و در رده دوم جدول قرار گرفتند.

لوچانو اسپالتی پس از این بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: عملکرد تیم نکته‌ای کلیدی است. ما در نیمه نخست بازی را به خوبی کنترل کردیم در حالی که در نیمه دوم به آسانی توپ را لو و به لاتزیو اجازه می‌دادیم که برای ما مشکلاتی را به وجود آورد و در آن شرایط ما حرکات زیادی انجام دادیم که نمی‌بایست. به همین دلیل است که من می‌گویم ما نباید «ضدیووه» باشیم چون اگر وارد چنین فازهایی شویم مرتکب اشتباه شده‌ایم. ما ضد هیچکسی نیستیم. در این بازی ما یک نیمه ضعیف داشتیم، همین. بهتر است که زیادی مغرور نشویم و راه را گم نکنیم. هر کسی که می‌خواهد با این دیدگاه به کارش ادامه دهد، بهتر است از این مسیر خارج شود. رئیس باشگاه هم در این باره خیلی واضح صحبت کرده است. این‌ها اهداف اینتر هستند، داشتن این رویکرد و کنترل بازی در ورزشگاهی مانند المپیکو مقابل تیمی تحسین‌برانگیز مثل لاتزیو. نتایجی که ما می‌گیریم شاید همیشه مانند نتیجه این بازی نباشند اما رویکرد بازی اینتر باید همیشه همین‌گونه باشد.

در پیروزی اینتری‌ها کاپیتان‌ این تیم ایکاردی دو گل زد اما مارسلو بروزوویچ هم عملکرد طراز اولش را با یک گل زیبا کامل کرد. اسپالتی ادامه داد: من فکر می‌کنم که اینتر یک بازیکن کلیدی مثل بروزوویچ دارد. انگار او در پاهایش یک قطب‌نما دارد. او فوتبال‌شناس است و شیوه خاصی برای پاس دادن به بازیکنانی دارد که می‌توانند از بند مدافع روبه‌روی‌شان فرار کنند. در چنین پستی او باید به طور مداوم توپ را جابجا و کار را برای حریف سخت کند. او الان به بازی در این پست عادت کرده است و واقعاً دارد نشان می‌دهد که چه توانایی‌هایی دارد و این به خاطر آن است که کیفیت، هوش و شخصیت لازم برای بازی در آنجا را دارد.

به گزارش تسنیم ،سرمربی تیم فوتبال اینتر در ادامه درباره نیمکت‌نشین شدن مدافع هلندی تیمش استفان دفری در بازی مقابل تیم فصل گذشته‌اش و همچنین اولین حضور ژوائو ماریو در ترکیب نراتزوری از ماه ژانویه، اینگونه توضیح داد: من فکر می‌کنم درست نبود دفری را در ورزشگاهی که تمام هواداران آماده هو کردن او بودند به میدان بفرستم و قطعاً اگر او به زمین بازی می‌رفت، چنین اتفاقی می‌افتاد. او بازیکنی به شدت حساس است و اگر مرتکب یکی دو اشتباه می‌شد، سریع به حاشیه می‌رفت. با توجه به این حجم از بازی، ما به همه بازیکنان‌مان نیاز داریم، ضمن اینکه ما باید تلاش‌هایی که در بازی‌های قبلی صورت گرفته است را هم مد نظر داشته باشیم و بر اساس آن بهترین ترکیب اصلی را انتخاب کنیم. ژوائو ماریو با گذر زمان بازی کم‌کم شروع به لو دادن توپ می‌کرد و خسته شد. برنامه هم از همان ابتدا این بود که بورخا والرو را بعد از گذشت یک ساعت از زمان بازی به میدان بفرستم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید