قهرمانی پاراگوئه در جام ملت‌های کوتاه قامتان آمریکا با ستایس لیونل مسی

  • ورزشی
  • سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۰۳
    کد خبر :405293

پاراگوئه با شکست آرژانتین قهرمان نخستین دوره جام ملت‌های کوتاه‌قامتان آمریکا شد.

نخستین جام ملت‌های آمریکا در رشته فوتبال بین افراد کمتر از 130 سانتی‌متر در آرژانتین با حضور تیم‌های آمریکا، کانادا، بولیوی، شیلی، آرژانتین، برزیل، پاراگوئه، پرو و کلمبیا برگزار شد. مراکش نیز به عنوان میهمان ویژه رقابت‌ها حضور داشت.

در بازی‌ فینال این رقابت‌ها با حضور 3 هزار تماشاگر شهر بوینس‌آیرس تیم ملی پاراگوئه 3 بر صفر آرژانتین را شکست داد و قهرمان نخست‌ترین جام ملت‌های کوتاه قامتان آمریکا نام گرفت. در بازی رده‌بندی نیز تیم ملی برزیل با نتیجه 10 بر یک از سد کانادا گذشت و عنوان سومی را به دست آورد.

همچنین دیگو سرپنتینی، یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین با اشاره به دانستن لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا از برگزاری جام ملت‌های کوتاه‌قامتان آمریکا به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: زمانی با لیونل مسی دیدار کردم و او به من گفته بود چیزهای خوبی از این رقابت‌ها شنیده است. اگر لیونل مسی بررسی‌هایی درباره بازی‌های ما انجام داده پس به اندازه کافی می‌تواند مهیج باشد.

به گزارش تسنیم ،نخستین دوره جام ملت‌های کوتاه قامتان آمریکا در فضای بسته یا همان سالن برگزار شد. تعداد بازیکنان هر تیم هفت نفر بود و در 2 نیمه‌ 20 دقیقه‌ای بازی می‌کردند. ارتفاع دروازه بر خلاف استاندارد جهانی آن که 2.44 سانتی‌متر است 1.7 متر بود. عرض آن نیز 2 متر بود که استاندارد جهانی آن 7.32 متر است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید