خسارت سیل به ۲۵۰ واحد مسکونی لرستان

    کد خبر :404925

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از خسارت سیل به ۲۵۰ واحد مسکونی استان خبر داد.

مسعود رضایی در گفت‌وگو با  ایسنا افزود: درپی بارندگی اخیر تعدادی از روستاهای استان دچار آب‌گرفتگی و به تعدادی از واحدهای مسکونی، فضاهای دامی و انباری خساراتی وارد شد.

وی بیان کرد: بنا بر گزارش‌های اولیه ارائه‌شده از شعب بنیاد مسکن شهرستان‌های خرم‌آباد، پل‌دختر، رومشکان، چگنی، دلفان، سلسله، الیگودرز و دورود حدود ۲۵۰ واحد مسکونی دچار خسارت شده‌اند. به نظر می‌رسد حجم خسارت بیش از این میزان خواهد بود.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان ادامه داد: همکاران شعب این بنیاد در سطح استان پس از بروز خسارت با همکاری بخشداران برای ارزیابی و برآورد خسارت واحدهای مسکونی و تجاری داخل محدوده روستاها به محل اعزام و برابر دستورالعمل مدیریت بحران کشور، خسارات وارده را برآورد و به مدیریت بحران استان جهت پیگیری‌های بعدی ارسال خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از مردم و ساکنین روستاها درخواست کرد در مکان‌یابی و استقرار واحدهای مسکونی خود از نقطه نظرات فنی کارشناسان این بنیاد استفاده و با اخذ مجوز نسبت به احداث بنا اقدام کنند.

رضایی افزود: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده عمده واحدهای خسارت‌دیده واحدهایی بوده که در مسیل و بستر رودخانه‌ها و مکان‌های بدون مجوز ساخت بنا شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید