تقدیر مسئولان کمیته ملی المپیک از خانواده مارال مردانی

  • ورزشی
  • دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۱۲
    کد خبر :404828

مسئولان کمیته ملی المپیک از جودوکار المپیکی کشورمان و خانواده وی تقدیر کردند.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه دبیر کل، خرانه دار و سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به المپیک جوانان از مارال مردانی و خانواده اش تقدیر کردند.

صالحی امیری در این دیدار که عصر روز گذشته و در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از خانواده مارال مردانی اظهار داشت: بحث ممانعت فدراسیون جهانی جودو از حضور مارال در المپیک جوانان ۲۰۱۸ بوینس آیرس حجاب نبود؛ آنها دلیل فنی آوردند که مقنعه می تواند در برخی فنون باعث خفگی ورزشکار شود و بخاطر همین موضوع هم استفاده از حجاب به شکل مقنعه ممنوع می باشد.

وی ادامه داد: فکر‌ می کنم با پیگیری فدراسیون ملی و طراحی و پیشنهاد لباسی ویژه که این بحث فنی را نیز پوشش دهد بتوانیم روزی شاهد درخشش مارال و دیگر ورزشکاران مستعد کشورمان در عرصه های جهانی و المپیک باشیم.

پدر مارال مردانی هم که خود از پیشکسوتان کشتی است ضمن تقدیر و تشکر بابت پیگیری های صالحی امیری و کادر سرپرستی کاروان گفت: هم از طریق اخبار و هم صحبتهای مارال در جریان اتفاقات و پیگیری های شما قرار گرفتم و خواستم با حضور در کمیته ملی المپیک ضمن عرض خسته نباشید درخواست کنم تا فدراسیون ملی را مجاب کنید با پیگیری این موضوع اجازه ندهند استعداد و توانایی مارال و‌ مارالها هدر رود.

در پایان این دیدار مسئولین کمیته ملی المپیک با اهداء هدایایی به مارال مردانی و خانواده اش از زحمات و پیگیری های آنان تقدیر و تجلیل بعمل آوردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید