1500 دانشجوی دانشگاه تهران به همت خیرین بورسیه شدند

    کد خبر :40452

رئیس هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران گفت: این بنیاد طی دو سال گذشته یک هزار و 500 دانشجوی این دانشگاه را بورس تحصیلی کرده است.
[1500 دانشجوی دانشگاه تهران به همت خیرین بورسیه شدند]

به گزارش  بازتاب از دانشگاه تهران، محمود کمره ای در ضیافت افطاری چهره های ماندگار و مفاخر این دانشگاه گفت: بنیاد حامیان دانشگاه تهران توانسته است بیش از یک هزار و 500 دانشجوی این دانشگاه را در طی دو سال بورس کند که این بورسیه شامل دانشجویان دوره کارشناسی می‌شود.
وی یکی از شرطهای برخورداری از بورسیه تحصیلی بنیاد حامیان دانشگاه تهران را داشتن معدل بالاتر از 17 ذکر کرد.
کمره ای یادآور شد: براساس این بورس تحصیلی، به دانشجویان ماهیانه مبلغ دو میلیون ریال بدون دریافت هیچ تعهدی پرداخت می شود.
رئیس هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بورس دانشجویان کم‌ بضاعت این دانشگاه را از برنامه‌های آتی بنیاد عنوان کرد و گفت: بورسیه قبلی تنها شامل دانشجویانی می‌شد که از نظر وضعیت تحصیلی برتر بودند، درواقع به دنبال تشویق این دانشجویان در فعالیت‌های آموزشی دانشگاه تهران بودیم اما براساس برنامه ریزی های صورت گرفته درنظر داریم دانشجویانی که از نظر مالی در وضعیت نامناسبی قرار دارند نیز مورد حمایت‌های بنیاد قرار گیرند.
کمره ای خاطرنشان کرد: هدف بنیاد حامیان علاوه بر توسعه کمی و کیفی دانشگاه، خیّرسازی و توسعه دیدگاه خیّری است و بنیاد سعی کرده است این ایده کار خیر را در دانشگاه تهران و بین دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان اشاعه دهد و اکنون تعداد زیادی از دانشجویان بورسیه بنیاد و اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه نیز خود به خیرین دانشگاه تبدیل شده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید