مهدی خدابخشی: طلای هادی‌پور نقطه عطفی برای ما خواهد بود

  • ورزشی
  • دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ۹:۵۲
    کد خبر :404363

مهدی خدابخشی، ملی‌پوش تکواندو ایران گفت: مدال طلای آرمین هادی‌پور در گرندپری منچستر نقطه عطفی برای تکواندو ایران خواهد بود تا این روند را ادامه بدهیم.

مهدی خدابخشی در خصوص شرایط خود پس از مصدومیت اظهار داشت: خدا را شکر روند درمانی من خیلی خوب پیش رفته است و در حال حاضر نیز تحت نظر دکتر مطوری پیگیر ادامه درمان خود هستم و تمرینات هوازی را نیز شروع کردم. قرار است از هفته آینده نیز تمرینات تکواندو خود را شروع کنم تا آماده حضور در ادامه مسابقات لیگ و مسابقات آتی باشم.

وی در پاسخ به این سوال که تا پایان سال در چه مسابقاتی حاضر خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه در مسابقات گرندپری منچستر حضور نداشتم، قطعا رنکینگ اجازه حضور در فینال گرندپری را به من نخواهند داد و به این مسابقات نمی‌رسم. غیر از فینال مسابقات گرندپری، مسابقات جام‌جهانی را خواهیم داشت که اگر خدا بخواهد و مشکلی پیش نیاید در خدمت تیم شهرداری ورامین در این مسابقات حضور خواهم داشت. غیر از جام‌جهانی نیز فکر نمی‌کنم مسابقه دیگری را تا پایان سال در پیش داشته باشیم.

قهرمان سابق تکواندو جهان در خصوص اینکه با تیم شهرداری ورامین برای همکاری به توافق رسیده است، گفت: امسال نیز در خدمت تیم شهرداری ورامین خواهم بود و احتمالا از هفته آینده برای این تیم در لیگ برتر مبارزه خواهم کرد.

خدابخشی با اشاره به اینکه قصد حضور در مسابقات کسب سهمیه گرنداسلم را داشته است، گفت: قبل از مصدومیت قصد داشتم با هزینه شخصی در مرحله دوم مسابقات کسب سهمیه حضور داشته باشم اما آسیب دیدگی جزئی اجازه این کار را به من نداد. برای سایر بازیکنان نیز این مسابقات فرصت خوبی بود تا سهمیه مسابقات گرند اسلم را کسب کنند و علاوه بر کسب جوایز نقدی شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک از طریق این مسابقات امتحان کنند.

وی با تاکید بر اهمیت مسابقات جهانی سال آینده برای خود عنوان کرد: مسابقات جهانی منچستر با توجه به امتیازات قابل توجهی که برای کسب سهمیه المپیک دارد و برای من خیلی مهم است. تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا رنکینگ خود را در مسابقات جهانی آینده افزایش و به سهمیه المپیک نزدیک‌تر شوم.

به گزارش تسنیم ،ملی‌پوش تیم ملی تکواندو در خصوص کسب مدال طلای آرمین هادی‌پور در مسابقات گرندپری منچستر بعد از 22 ماه و تاثیر آن بر عملکرد سایر بازیکنان گفت: به شخصه از اینکه بعد از مدت‌ها توانستیم جایگاه تکواندو ایران را در مسابقات گرندپری اثبات کنیم خوشحال هستم و این مدال نقطه عطفی برای تکواندو ما خواهد بود تا این روند را ادامه بدهد. البته همچنان باید خیلی کار و تلاش کنیم و هنوز خیلی از تکواندو روز دنیا عقب هستیم و نیازمند تلاش و ممارست بیشتر هستیم.

خدابخشی در خصوص دلایل عقب افتادن تکواندو ایران از تکواندو روز دنیا گفت: قطعا تمام کشورها تلاش خود را بیشتر کردند و در حال حاضر دیگر هیچ حریفی را نمی‌توان دستکم گرفت. کشورهای آسیایی خیلی پیشرفت کردند و همه کشورها در حال پیش رفتن با علم روز دنیا هستند و ما نیز نباید از این غافله عقب بیفتیم. باید همه دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم تکواندو به جایگاه اصلی خود بازگردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان شوک اتفاقات المپیک در عملکرد او و دو ملی‌پوش(سجاد مردانی و فرزان عاشورزاده) دیگر ما در آن مسابقات وجود دارد، گفت: قطعا همین طور است و هنوز شوک المپیک برای ما سه تکواندوکار حاضر در آن رویداد باقی مانده است. البته تمام تلاش خود را انجام دادیم تا آن اتفاق را فراموش کنیم و توانستیم به اردوها و مسابقات نیز بازگردیم، اما باید همه دست به دست هم بدهند و همه بزرگترها باید وارد گود شوند و به بچه‌ها کمک کند تا از لحاظ روحی تقویت و در مسابقات آتی جبران کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید