لوپتگی اخراج و کونته جانشین او می‌شود

  • ورزشی
  • دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ۹:۰۰
    کد خبر :404228

گروهی از رسانه‌های اسپانیایی اخراج سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید را بعد از باخت تحقیرآمیز این تیم مقابل بارسلونا حتمی می‌دانند.

گروهی از رسانه‌های اسپانیایی از جمله دو دو نشریه معروف مادریدی مارکا و آس، بعد از باخت 5 بر یک شب گذشته تیم فوتبال رئال مادرید در خانه بارسلونا، اخراج خولن لوپتگی از سرمربیگری کهکشانی‌ها را قطعی دانسته‌اند.

این دو نشریه نوشته‌اند که فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید ساعاتی بعد از بازی در خصوص وضعیت کادر فنی تیم با اعضای هیئت مدیره باشگاه صحبت کرده و به احتمال زیاد مذاکرات آنها امروز یا ظرف دو سه روز آینده منتهی به برکناری لوپتگی و روی کار آمدن آنتونیو کونته خواهد شد.

به گزارش تسنیم ،آخرین گزارش‌ها درباره وضعیت کونته حاکی از آن است که او توانسته با باشگاه چلسی برای فسخ قراردادش به شرط صرف‌نظر کردن از دریافت مابقی حقوقش به توافق برسد اما مشکلی که رئال برای جذب او دارد این است که سرمربی سابق یوونتوس در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برد و ممکن است نتواند به موقع خودش را برای هدایت تیم در بازی بعدی کهکشانی‌ها برساند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد امکان دارد که باشگاه رئال مادرید بازیکن سابق خود سانتیاگو سولاری را برای بازی چهارشنبه شب مقابل میلیا در جام حذفی اسپانیا به صورت موقت برای هدایت تیم در نظر بگیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید