چاپ پنجاه و پنجم «حر انقلاب» پس از ماه رمضان عرضه می‌شود

    کد خبر :40393

چاپ پنجاه و پنجم کتاب «شاهرخ؛ حر انقلاب اسلامی» پس از ماه مبارک رمضان توسط گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی راهی بازار نشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «شاهرخ حر انقلاب اسلامی» شامل زندگی‌نامه و خاطرات شهید شاهرخ ضرغام به زودی و طی روزهای پس از ماه مبارک رمضان توسط گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی منتشر و راهی بازار نشر می شود.

شهید شاهرخ ضرغام چهره‌ای مانند طیب حاج‌رضایی است. البته جریان تحول و شهادت این شهید مانند طیب، پیش از انقلاب رخ نداد. شاهرخ که بین مردم به عنوان یک داش مشتی و لات شناخته می‌شد، با وقوع انقلاب اسلامی تغییر رویه داد و به عنوان نیروی داوطلب راهی جبهه شد. البته این شهید در دوران پیش از تحول به عنوان جوانمردی با انصاف شناخته می شد که در ماه های مبارک رمضان، محرم و صفر به انجام افعال معمول خود نمی پرداخت و در همه ایام سال، به عنوان یک پهلوان و لوتی، به نیازمندان و فقرا کمک می کرد.

شاهرخ ضرغام که بدن و هیکل بزرگی داشته، پیش از انقلاب، در چندین مسابقه کشتی فرنگی کشوری شرکت کرده و ضمن کسب مدال در این حوزه، در رشته کشتی آزاد نیز حائز رتبه هایی شده بود. ضرغام که پس از انقلاب رهبریرا به عهده داشت، در مبارزات مربوط به آبادان در درگیری با نیروهای عراقی به شهادت رسید و اثری از پیکرش پیدا نشد. قبول مسئولیت خانوارهای فقیر و دادن خرجی آن ها از جمله فعالیت های خیرخواهانه این شخصیت است. رزمندگان فدائیان اسلام

زندگی نامه و بخشی از خاطرات این شهید که به «حر انقلاب» معروف است، به قلم جمعی از نویسندگان گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی گردآوری شده است. کتاب «شاهرخ حر انقلاب» برای اولین بار در سال ۸۹ به چاپ رسید و حالا برای عرضه چاپ پنجاه و پنجمش به بازار نشر آماده می شود.

چاپ پنجاه و پنجم این کتاب پس از روزهای ماه مبارک رمضان با شمارگان ۵ هزار نسخه راهی بازار نشر می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید