«جبهه مردمی» برای کاندیدای نهایی خود سازوکاری در نظر گرفته‌ است

  • سیاسی
  • یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۷:۱۴

فرشیدی گفت: در مرحله مناظره‌ها و تبلیغات انتخاباتی کاندیداها حضور دارند، اما نهایتا با یک نامزد در انتخابات حضور می‌یابیم.

محمود فرشیدی رئیس کمیته فرهنگیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ، ضمن ابراز امیدواری از روند رو به جلوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: یک بلوغ برای ضرورت وحدت بین نیروهای انقلابی پدیدار شده و تا اینجا خیلی خوب پیش رفته، لذا از نامزدهایی که به ساختار جبهه مردمی احترام گذاشتند و کنار رفتند، تشکر می‌کنیم.

وی افزود: در مرحله مناظره‌ها و تبلیغات انتخاباتی همه کاندیداها حضور دارند، اما نهایتا با یک نامزد در انتخابات حضور داریم؛ همچنین برای کاندیدای نهایی یک سازوکارهایی در نظر گرفته‌ایم که یکی از آنها مقبولیت است که پس از بروز و ظهور در انتخابات مشخص می‌شود.

رئیس کمیته فرهنگیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه نامزدهای جبهه مردمی پذیرفته‌اند که به نفع کاندیدای نهایی کنار بروند، افزود: امیدوارم در نهایت کاندیدای نهایی این جبهه موفق شود و یک فضای سالم و انقلابی برای پیشبرد اهداف کشور به وجود آید.

فرشیدی با اشاره به حضور حجت‌الاسلام رئیسی در صحنه انتخابات کشور، گفت: معمولا مردم در انتخابات‌ها گرایش خود را به یک نفر نشان می‌دهند و جمع شدن گرایش مردم به ایشان بدون ایجاد یک حرکت سازماندهی شده بسیار سریع و جالب توجه بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید