یحیی گل‌محمدی: میانگین قرارداد بازیکنان پدیده ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۳۸
    کد خبر :403860

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت که میانگین قرارداد بازیکنان این تیم، بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است.

یحیی گل‌محمدی درباره شرایطش در تیم فوتبال پدیده خراسان اظهار داشت: فعلاً هیچ اتفاقی جدیدی رخ نداده است. قرار است جلسه‌ای در استانداری برگزار شود که مدیران باشگاه، شرکت پدیده و مسئولان اداره کل ورزش در آن حضور دارند. باید ببینیم خروجی این جلسه چه می‌شود. تا جایی که اطلاع دارم، تمرینات پدیده برگزار نمی‌شود. تیم فعلاً به حالت تعلیق درآمده است و من در تهران حضور دارم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در جلسه ذکر شده شرکت نکرد، گفت: وطنخواه (مدیرعامل باشگاه پدیده) از طرف باشگاه در این جلسه حاضر است و حضور من در جلسه، خیلی مهم نبود. آنها باید تصمیم بگیرند با مالکیت باشگاه چه کنند. این جلسه از ساعت 8:30 امروز (یکشنبه) آغاز شده و فکر می‌کنم تا ظهر، خبرهایی شنیده شود. این جلسه بسیار مهم است. هرچند چشمم زیاد آب نمی‌خورد. در این دو سه ماه از این جلسات زیاد برگزار شده است و قول‌هایی دادند که به آن عمل نکردند.

«واقعاً خسته شدیم و زیاد به جلسات اعتقاد نداریم.»، سرمربی تیم پدیده با بیان این جمله تصریح کرد: با این حال فکر می‌کنم جلسه امروز خیلی مهم است، چون تصمیم‌گیران درباره مالکیت باشگاه در آن حضور دارند. ممکن است مالکیت باشگاه از شرکت پدیده گرفته و به شرکت دیگری واگذار شود که این واگذاری ممکن است تا دو ماه طول بکشد. برعکس شرایط ما در جدول، اوضاع در مشهد خوب نیست. وضعیت ما از لحاظ سیستم مدیریت، مالکیت و مالی خوب نیست.

گل‌محمدی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، درباره شرایط خودش خاطرنشان کرد: تصمیم خودم را گرفته‌ام. با بازیکنان خداحافظی کرده‌ام، اما با آنها در تماس هستم. دیگر امکان کار کردن در پدیده نیست. خیلی تلاش کردم و جلسات متعددی با مدیران باشگاه، مسئولان استانی و اسپانسرها داشتم که همه آنها بی‌نتیجه ماند. وقت ما با جلسه گذاشتن گذشته است.

وی با انتقاد شدید از شرایط مالی اسفناک باشگاه پدیده اظهار داشت: دلخوشی ما حضور در صدر جدول است. ما هزینه زیادی هم نداریم و از این لحاظ، جزو دو تیم پایین جدول هستیم. میانگین قرارداد بازیکنان تیم پدیده 150 تا 200 میلیون تومان است و این مبلغی نیست که اینقدر روی آن مانور بدهیم. برخی اوقات واقعاً خجالت می‌کشم. بعضی از بازیکنان پول ندارند کفش ورزشی بخرند و به هم پول قرض می‌دهند. تیم اول لیگ هستیم و به این خوبی نتیجه می‌گیریم. این همه بی‌توجهی و سهل‌انگاری برای مدیریت تیم، خیلی جای سؤال دارد.

سرمربی پدیده با اشاره به استقبال روزافزون مردم مشهد مقدس از دیدارهای تیم پدیده گفت: هر روز به تعداد هواداران ما اضافه می‌شود، اما توجه مسئولان کمتر می‌شود. باید رابطه مستقیمی در این مورد وجود داشته باشد که این رابطه معکوس است. واقعاً نمی‌دانم. شاید مدیران ورزش را دوست ندارند. یا اینکه دوست ندارند مردم به ورزشگاه بیایند و اوقات فراغت خود را در آنجا بگذرانند. هزینه‌ای کم، مردم زیادی را به ورزشگاه می‌کشاند و بازی به بازی، تعداد هواداران‌مان بیشتر می‌شود. تماشاگران چند ساعت خوش می‌گذرانند و احساس خوبی پیدا می‌کنند، اما متأسفانه در شهر به این احساسات خوب، اهمیتی داده نمی‌شود. این شهر یک شهر واقعاً عجیب و غریب است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید