بیژن طاهری: سپاهان با وقت‌کشی نگذاشت گل خورده را جبران کنیم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۳۷
    کد خبر :403799

بیژن طاهری، مربی تیم فوتبال استقلال از هوادارانش خواست که حمایت کرده و به این تیم امیدوار باشند.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت باشگاه استقلال، بیژن طاهری، مربی تیم فوتبال استقلال درباره شکست یک بر صفر آبی‌پوشان برابر سپاهان در هفته دهم لیگ برتر گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و 15 دقیقه اول دیدید که توپ به سیدحسین حسینی نرسید. ما به او پاس رو به عقب می‌دادیم تا در جریان بازی باشد. متأسفانه در نیمه اول، از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. بعد از مصدومیت علی کریمی، سپاهان سعی کرد بازی را کنترل کند، اما ما در هر دو نیمه نمایش خوبی داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم که تیرک دروازه و برخی اتفاقات داوری مانع از این موضوع شد.

وی ادامه داد: حق استقلال برابر سپاهان باخت نبود و هواداران دیدند که تیم ما پیشرفت کرده و فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. اصلاً نباید به باخت این بازی توجه کرد، اما می‌خواهم واقعیت را بگویم. ما سه بازی بیرون خانه را پشت سر هم بردیم و آماده بودیم و روحیه داشتیم و اکنون نیز شرایط بسیار خوبی داریم. متأسفانه برابر سپاهان در یک لحظه غفلت کردیم و یک گل خوردیم و در ادامه نیز سپاهان با وقت‌کشی و کنترل بازی مانع از جبران نتیجه شد.

طاهری تصریح کرد: دیگر در تیم ما کسی از نبود بازیکنان صحبت نمی‌کند و اگر گله‌ای داشتیم، مربوط به اوایل فصل بود. ما درباره جدا شدن بازیکنان دیگر صحبت نمی‌کنیم، چون جانشین خوبی برای آنها درست کردیم و بازیکنانی را آماده می‌کنیم که برای خود استقلال هستند و برای خودمان می‌مانند. روند خوبی داریم و روز به روز بهتر و آماده‌تر می‌شویم. 20 بازی تا پایان فصل فرصت داریم و هواداران به این استقلال خوش بین باشند. تیم‌ها نوسان دارند و ما بازی‌های اصلی و سخت را انجام دادیم. البته در لیگ بازی آسان نداریم، اما مطمئن باشید بهتر و بهتر می‌شویم و امیدوارم هواداران به حمایت خود ادامه دهند.

مربی استقلال در ادامه درباره دیدار با سایپا در جام حذفی خاطرنشان کرد: بازی قبلی با سایپا سخت بود و بیشتر از سپاهان اذیت‌مان کرد. قدرت سایپا را در دیدار با پرسپولیس و در دیدار با ما دیدید. بازی بسیار سختی در جام حذفی داریم، اما می‌خواهیم برنده باشیم. مدافع عنوان قهرمانی هستیم و صددرصد جام حذفی را می‌خواهیم. سال گذشته نیز با شفر به قهرمانی رسیدیم و امسال نیز امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

وی در پایان صحبت‌های خود خطاب به هواداران گفت: هواداران سرمایه واقعی باشگاه هستند و نسل به نسل از این تیم حمایت کردند و می‌خواهیم دل مردم شاد شود. برابر سپاهان در روز بارانی برای ما سنگ تمام گذشتند و استقبال و حمایت بسیار خوبی داشتند و ما قدردان همه آنها هستیم و هواداران مطمئن باشند برای شادی آنها می‌جنگیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید