بارش برف در ارتفاعات کرج-چالوس

    کد خبر :403512

رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا از بارش برف در ارتفاعات کرج-چالوس خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا؛ اظهار کرد: هم اکنون شاهد بارش برف در ارتفاعات محور کرج-چالوس شاهد هستیم و در پی این بارش به رانندگان توصیه می‌شود که حتما زنجیر چرخ به همراه خود داشته باشند، همچنین بارش باران نیز در اغلب محورهای استان گیلان، البرز، مازندران، خراسان رضوی، محور فاروج-شیروان در استان خراسان شمالی، محور فردوس استان خراسان جنوبی، محور ساوه در استان مرکزی و میامی-سبزوار در استان سمنان مشاهده می‌شود.
وی ادامه داد: مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در گردنه امین الله در خراسان شمالی، محور کیاسر-سمنان و محدوده گدوک – فیروزکوه مشاهده شده و در همین راستا به رانندگان توصیه می‌شود در شرایط جوی نامساعد سرعت خود را کاهش دهند و چراغ‌های خودروی خود را روشن نگه دارند، همچنین فاصله طولی وسیله نقلیه خود و وسیله نقلیه جلوی خود را دو الی سه برابر افزایش دهند.
سرهنگ رحمانی با اشاره به ترافیک روزانه و کاری استان تهران نیز گفت: ترافیک ورودی کلان شهر تهران سنگین و نیمه سنگین است، مسیرهای قزوین-کرج و کرج-تهران، آزاد راه و جاده قدیم قم-تهران و ساوه-تهران نیز در هر دو مسیر رفت و برگشت ترافیک سنگین و پاکدشت-تهران، شهریار-تهران نیز ترافیک نیمه سنگین است.
وی افزود: ترافیک مرزهای مهران، چذابه و شلمچه نیز در هر دو مسیر رفت و برگشت پر حجم است اما گره ترافیکی در آن مشاهده نمی‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید