شهنازی: در سیاست‌گذاری المپیک ۲۰۲۰ نتایج فدراسیون‌ها در بازی‌های آسیایی مورد توجه قرار می‌گیرد

  • ورزشی
  • شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۵۷
    کد خبر :403161

شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: یکی از مسائلی که در سیاست گذاری المپیک ۲۰۲۰ مورد توجه قرار می‌گیرد، نتایج فدراسیون‌ها در بازی‌های آسیایی۲۰۱۸ اندونزی است.

شاهرخ شهنازی در خصوص جلسه ستاد عالی بازی‌ها و ارزیابی عملکرد فدراسیون‌ها در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: در این جلسه گزارشی از عملکرد فدراسیون‌ها در المپیک جوانان و بازی‌های آسیایی ارائه شد در مورد المپیک 2020 صحبت شد تا سیاست‌گذاری‌ها در بحث تعداد مدال‌ها و جایگاه ایران مشخص شود.

وی در ادامه درخصوص اینکه آیا اشاره‌ای به فدراسیون‌های ضعیف در بازی‌های آسیایی شد، افزود: اینگونه مسائل مطرح شد. اینکه چند مدال گرفتیم، چه فاصله‌ای با کره و ژاپن داشتیم. باید از تجربه این مسابقات برای سیاست گذاری المپیک 2020 استفاده کرد. یکی از مسائلی که مورد توجه قرار می‌گیرد، نتایج فدراسیون‌ها در جاکارتا است.

به گزارش تسنیم ،شاهرخ شهنازی در واکنش به خبرمثبت اعلام شدن دوپینگ دو بوکسور ازبکی در بازی‌های آسیایی و اینکه این احتمال دارد کاروان ایران در رده پنجم قرار بگیرد، تصریح کرد: این موضوع را شنیدم و به کمیته بین‌الملل کمیته گفته‌ایم این موضوع را پیگیری کند. اگر این موضوع درست باشد ایران از رده ششم به پنجم صعود می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید