جهانگیری در همایش بیمه سلامت سخنرانی می کند

    کد خبر :403018

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته بیمه سلامت، به تشریح برنامه های مراسم روز ملی بیمه سلامت که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار می شود، پرداخت.

محمد هاشمی گفت: آیین نکوداشت روز ملی بیمه سلامت، صبح یکشنبه، پنجم آبان با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر بهداشت، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران کل بیمه سلامت استانی و ستادی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری هفته بیمه سلامت و معرفی خدمات این سازمان به بیمه شدگان، افزود: سازمان بیمه سلامت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های بیمه‌گر درمانی کشور در سال های گذشته با هدف خدمت رسانی به اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه توانسته است خدمات شایسته‌ای را به هموطنان ارائه دهد.

هاشمی ادامه داد: در راستای معرفی خدمات و فعالیت‌های این سازمان و بزرگداشت هفته بیمه سلامت، صبح یکشنبه، ۶ آبان آیین نکوداشت روز ملی بیمه سلامت با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر بهداشت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران کل بیمه سلامت استانی و مدیران ستادی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته بیمه سلامت، بیان کرد: از محورهای این مراسم می‌توان به موضوع الکترونیکی کردن خدمات و هوشمندسازی خدمات بیمه سلامت، پوشش همگانی بیمه و حفاظت مالی از بیمه شدگان را ذکر کرد.

به گزارش مهر، هاشمی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با افزایش مشارکت‌ها در حوزه سلامت، خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی را با هدف یکسان سازی و عدالت اجتماعی در جامعه به بیمه شدگان ارائه دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید