فرمانده قرارگاه اربعین ناجا عنوان کرد

برنامه‌ریزی پلیس برای بازگشت زائران/ساماندهی دست فروشان و ممانعت از پهن کردن بساط

    کد خبر :402973

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا از آمادگی کامل پلیس برای موج بازگشت زائران خبر داد و گفت: زیرساخت ها آماده و برنامه ریزی‌های لازم نیز صورت گرفته است.

سردار محسن فتحی‌زاده در مهران اظهارکرد: یکی از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پذیرایی از زائران در هنگام ورود به خاک کشور است که تمهیدات لازم در این زمینه نیز اندیشیده شده و قرار است به صورت مختصر برای هر فرد این کار صورت گیرد.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا همچنین از استقرار مراکز درمانی و آمبولانس در مرزها خبر داد و گفت: با همکاری نیروهای مرزبانی این گروه‌های امدادی مستقر خواهند شد تا در صورت نیاز به زائران امداد رسانی شود.

فتحی‌زاده تصریح کرد: در این پایانه ۲ سوله بزرگ و چند موکب وجود دارد که حتما باید تجهیز و امکانات آن در اختیار زائران قرار گیرد.

وی از پلیس یگان ویژه خواست تا در محل پایانه برکت حضور مستمر داشته باشد تا در صورت نیاز ورود پیدا کرده و به تأمین امنیت کمک کند.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: ساماندهی دست فروشان و ممانعت از پهن کردن بساط توسط آن ها قبل از پل زائر به خاطر تردد آسان خودروها از دیگر اقداماتی است که باید انجام شود.

به گزارش ایسنا، فتحی زاده همچنین از باقی ماندن حدود ۲۰۰ هزار نفر برای خروج از مرز مهران و سفر به کربلا خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود این افراد نیز ظرف ۴۸ ساعت آینده از طریق مرز مهران در مراسم اربعین شرکت کنند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید