کشف یک و نیم تن چوپ قاچاق در میاندورود

  • حوادث
  • پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۶:۵۸
    کد خبر :401519

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف یک تن و 500کیلوگرم چوب قاچاق به ارزش 85 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

ذات اله رضوانی اظهار کرد:ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 1تن و 500کیلو گرم چوب جنگلی قاچاق به ارزش 85 میلیون ریال کشف کردند.

رضوانی ادامه داد : در این ارتباط راننده خودروی نیسان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه قطع درختان ، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

*کشف یک میلیارد و200 میلیون ریالی کالای قاچاق در سوادکوه

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف یک میلیارد و 200 میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در شهرستان سوادکوه خبر داد .

سیدمحمود میرفیضی گفت: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در راستای حمایت از تولیدات ملی، ماموران پلیس آگاهی سوادکوه با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی 5 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق حین تردد در محور مواصلاتی آن شهرستات شدند .

وی تصریح کرد: ماموران در اقدامی عملیاتی خودروهای مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 5 قلم کاای خارجی قاچاق شامل،2 تن زغال، یک دستگاه موتور خودروی خارجی و مقادیر قابل توجهی لوازم پزشکی کشف کردند .

میرفیضی از دستگیری رانندگان این خودروها و معرفی آنان به مرجع قضائی خبر داد و ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و 200میلیون ریال عنوان کرد .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که کالاهای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد، گفت: قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است.

میرفیضی افزود: خرید و مصرف کالای قاچاق موجب اختلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالااقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است ، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

*دستگیری3 سارق احشام با 6 فقره سرقت در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، از دستگیری 3 سارق احشام با 6 فقره سرقت در ساری خبر داد.

ناصر علی صفر پور اظهار کرد:در پی اعلام خبر سرقت احشام در در یکی از روستاهای شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 13 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات و بررسی های همه جانبه ماموران موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای به عنوان مظنون در این سرقت ها شدند .

صفرپور تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجوئی های به عمل آمده تاکنون به 6 فقره سرقت احشام از روستاهای اطراف اعتراف کردند، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید