ششمین فیلم مشترک اسکورسیزی و دی‌کاپریو

    کد خبر :401318

مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو برای ششمین بار به عنوان کارگردان و بازیگر در ساخت فیلم «قاتلان ماه گل‌ها» همکاری می‌کنند. این فیلم بر اساس کتابی به همین نام نوشته دیوید گرن روزنامه نگار آمریکایی ساخته می‌شود.

شرکت ایمپریتیو اینترتینمنت حق اقتباس سینمایی این کتاب را در سال ۲۰۱۶ به دست آورد و از همان زمان دی کاپریو و اسکورسیزی علاقه خود را برای ساخت نسخه سینمایی ابراز کردند. اسکورسیزی علاوه بر کارگردانی، یکی از تهیه کنندگان این فیلم هم خواهد بود.

کتاب غیرداستانی گرن درباره مجموعه جنایت‌هایی در دهه ۱۹۲۰ در اوکلاهاما است؛ زمانی که سرخپوستان منطقه اوسیج در زیر زمین‌های خود نفت کشف کردند و سپس تک به تک کشته شدند. وقتی آمار قتل‌ها زیاد شد، اف‌بی‌آی که تازه تاسیس شده بود، پرونده را در دست گرفت و یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های سازمان یافته تاریخ آمریکا افشا شد.

اریک راث وظیفه نوشتن فیلمنامه بر اساس کتاب «قاتلان ماه گل‌ها» را بر عهده گرفته و اسکورسیزی درباره علاقه خود به ساخت این پروژه گفته است: «وقتی کتاب دیوید گرن را خواندم، بلافاصله آدم‌ها، صحنه‌ها و اکشن را دیدم و می‌دانستم باید آن را به فیلم تبدیل کنم.»

او از همکاری با راث و دی کاپریو ابراز خشنودی کرده که باعث می‌شود این داستان آمریکایی پریشان کننده روی پرده سینما بیاید.

مسئولان شرکت ایمپریتیو با سرخپوستان جامعه اوسیج دیدار کرده‌اند و یک گروه در حال یافتن لوکیشن‌ها هستند تا فیلمبرداری در تابستان سال آینده آغاز شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید