مقام روس: نباید با تروریست‌‏ها مذاکره کرد

    کد خبر :401260

معاون وزارت خارجه روسیه می‏‎گوید هیچ راهی برای معامله با تروریست‎ها نیست و باید آنها را پیش از آنکه به مرزهای کشورتان نزدیک شوند، نابود کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از اسپوتنیک، «الکساندر فومین» معاون وزیر دفاع روسیه اعلام کرد نیروهای مسلح سوریه با حمایت نیروهای هوافضای روسیه موفق به پاکسازی همه مناطق سوریه از لوث تروریست‎های داعش شده اند.

درعین‎حال، وی هشدار داد تروریست‎های سوری تجهیزاتی در اختیار دارند که آنها را قادر به رهگیری امواج رادیویی هواپیماهای روسی می‎کند و تاکید کرد: این تجهیزات در بیابان‎های سوریه ساخته نشده‎اند- کنایه‎ای که نشان از حمایت کشورهای غربی معلوم‎الحال از تروریست‎ها دارد.

فومین همچنین تاکید کرد که نباید با تروریست‎ها مذاکره کرد. وی در این باره گفت: نمی‌‏توانید با تروریست‎ها وارد معامله شوید. تنها راهی که باقی می‎ماند هلاکت آنها است. تروریست خوب یا بد وجود ندارد. باید قبل از آنکه تکثیر شده و به خانه شما هجوم بیاورند در فاصله‎ای بسیار دورتر از مرزهایتان آنها را نابود کنید. برای همین است که وقتی در سپتامبر ۲۰۱۵، دمشق از روسیه کمک خواست، لحظه‎ای تردید به خود راه ندادیم.

این اظهارات درحالی ایراد شد که سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه نیز دیروز چهارشنبه غرب را به بی‌ثباتی اوضاع خاورمیانه متهم کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید