دیدار دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان با وزیر کشور انگلیس

    کد خبر :401257

دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان با وزیر کشور انگلیس در لندن دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از روزنامه پاکستان، «شهزاد اکبر» دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان با «ساجد جاوید» وزیر کشور انگلیس در لندن، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار طرفین در مورد تبادل مجرمان و زندانیان و همچنین همکاری های قانونی جهت بازگردادن پول هایی که از طریق پولشویی و روش های غیر قانونی از پاکستان به انگلیس منتقل شده است، به بحث و تبادل نظر پر داختند.

دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان همچنین با رئیس اداره مبارزه با فساد انگلیس و نماینده ویژه این کشور در امور افغانستان و پاکستان نیز دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است که وزیر کشور انگلیس اخیرا طی سفر خود به پاکستان در دیدار با «شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه این کشور، گفت که مبارزه با جرائم سازمان یافته، قاچاق انسان، پول شویی و به خصوص نحوه افزایش امنیت در منطقه از جمله موضوعاتی هستند که می توانند باعث همکاری مشترک دو کشور شوند.

ساجد جاوید اضافه کرد: پاکستان و انگلیس می توانند تفاهم نامه مشترک چند منظوره ای داشته باشند و به این ترتیب منافع یکدیگر را تضمین کنند.

لازم به ذکر است که «عمران خان» نخست وزیر پاکستان پس از پیروزی در انتخابات به بازگرداندن اموال مردم پاکستان که طی سال های گذشته به صورت غیر قانونی توسط برخی از سیاستمداران سابق این کشور به لندن منتقل شده، تاکید بسیار کرد.

گفتنی است سیاستمدارانی چون «نواز شریف» و «آصف علی زرداری «ازجمله کسانی هستند که اموال بسیاری در خاک انگلیس دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید