کی روش در «پلن B» مکزیک

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۵۱
    کد خبر :401255

ک رسانه مکزیکی گزارش داد که نام سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در «پلن B» فدراسیون فوتبال مکزیک قرار دارد.

به گزارش پارس نیوز، سایت«فوتبال توتال» مکزیک با اعلام این که خراردو مارتینو سرمربی آرژانتینی آتلانتا یونایتد گزینه اصلی فدراسیون فوتبال مکزیک است، گزارش داد داد که نام کارلوس کی روش و میگل هررا نیز در فهرست «پلن B» این کشور قرار دارد.
این سایت نوشت، اگر چه به نظر می رسد که خراردو تاتا مارتینو در نهایت سرمربی جدید «ال تری» (لقب مکزیک) خواهد بود، اما فدراسیون فوتبال مکزیک نمی خواهد به هیچ وجه جانب احتیاط را از دست بدهد و آنها قبلا پلن B را تهیه کرده اند، تا در صورتی که کار استخدام سرمربی آتلانتا یونایتد پیچیده شود به سراغ گزینه های بعدی برود.
و این بدین معنی است که «یون دی لوئیسا» (رئیس فدراسیون مکزیک) و همکارانش می دانند که مطمئنا برای استخدام این مربی آرژانتینی با آرژانتینی ها رقابت خواهند داشت و گفته می شود که شانس آنها برای داشتن این مربی بیشتر است، بنابراین مکزیکی ها می خواهند گزینه های بیشتری روی میز داشته باشند.
صحبت هایی وجود دارد مبنی بر این که کارلوس کی روش دومین نام است که بالاترین مقام فوتبال مکزیکی به او علاقمند است، هرچند میگوئل هررا نیز در این فهرست وجود دارد که به نظر می رسد به تیم ملی «نه» نمی گوید ، بنابراین گزینه حضور دوباره هررا در تیم ملی به طور کامل رد نشده است.
در همین حال،پس از این که خراردو مارتینو با تمدید قرارداد خود با آتلانتا در MLS مخالفت کرد،راه برای رسیدن به این مربی آرژانتینی به نظر می رسد هموارتر شده است، بنابراین درها برای شروع مذاکرات باز شده است.
بحث هایی وجود دارد که فدراسیون می خواهد به مارتینو قرارداد چهار ساله ای، با گزینه تمدید چهار سال دیگر،ارائه کند. تا زمانی که نتایج و رشد بازیکنان مکزیکی در مجموع و جداگانه انتظارات را برآورده کند.
تفکر اصلی مکزیک حضور قدرتمند در جام جهانی 2026 است.
از سوی دیگر،سایت sdpnoticias مکزیک هم گزارش مشابهی منتشر کرد و نوشت، گرچه خیلی ها تور می کردند مارتینو هدایت مکزیک را بر عهده خواهد گرفت اما این مربی آرژانتینی هدایت تیم ملی کشورش را انتخاب کرده و حتی گفته می شود مذاکراتی نیز با فدراسیون فوتبال کشورش داشته است.
بنابر این مکزیک مجبور است به «پلن B» خود مراجعه کند که در کارلوس کی روش دستیار سابق فرگوسن اولین اسم در میان گزینه ها است و پس از او میگل هررا قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید