جریان اصلاحات مسبب وضعیت اقتصادی کشور است

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۲۰
    کد خبر :401198

دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت: خوب نیست معاون اول مدام بگوید من اصلاحاتی هستم و فقط می خواهم با یک جناح کار کنم اما وقتی کار خراب شد، بخواهد با چنین اظهاراتی، از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند.

محمدجواد عامری دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با مهر، با اشاره به اظهارات اخیر جهانگیری که از محدودیت اختیاراتش در دولت گلایه کرد اظهار داشت: ناهماهنگی های زیادی در دولت مشاهده می شود؛ احساس می کنیم دلیل این ناهماهنگی ها مشورت نکردن لازم با کارشناسان و افراد متخصص است.

وی افزود: به نظر می رسد، آنقدر بی نظمی در دولت حاکم بوده که آقای معاون اول به عنوان شخص دوم دولت، مجبور شده این مساله را رسانه ای کند اما با توجه به روند کاری دولت در گذشته، چنین اقداماتی نمی تواند نجات بخش باشد.

عامری افزود: جهانگیری همیشه از جمله در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ اعلام کرد متعلق به جریان اصلاحات است؛ یعنی این مساله که جریان اصلاحات، مسبب وضعیت امروز اقتصادی کشور است را بارها پذیرفته است.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: خوب نیست معاون اول مدام بگوید من اصلاحاتی هستم و فقط می خواهم با یک جناح کار کنم اما وقتی کار خراب شد، بخواهد با چنین اظهاراتی، از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید