طرح آزمایشی توییتر شروع شد: تلاش برای تشویق کاربران خجالتی به گفتگو

    کد خبر :401111

توییتر یک طرح آزمایشی را آغاز می کند که شامل تلاش برای تشویق کاربران به آغاز گفتگو است. بر اساس این طرح جدید کاربران می آموزند چگونه آغاز گر یا ادامه دهنده گفتگوهای آنلاین باشند.

به گزارش انتخاب، توییتر از این طرح آزمایشی برای توسعه مهارت های گفتگو و توسعه گفتگوهای مثبت 2 طرفه استفاده می کند. این سلسله آزمایشهای توییتر با ویژگیهای جدید برای تشویق تعاملات مثبت فعالیت می کند.

این شرکت رسانه های اجتماعی راه هایی برای شروع گفتگوهای مثبت تر و آسان تر را می آزماید. برای مثال در یکی از ویژگی های جدید این شرکت با آزمونی شامل شروع گفتگو با سوالاتی مانند “چه کسی شخصیت الهام بخشی در زندگی شما است و چرا؟” یا “آیا کسی آخرین بخش از #Westworld را درک کرد؟” روبه رو می شویم .

سارا هایدر، مدیر محصولات توییتر، در یک رویداد خبری گفت: «شروع گفتگو یا پیوستن به یک گفتگو سخت است. من اغلب اوقات نمی دانم که چه می خواهم بگویم، اما مایلم در جمع باشم و چیزی بگویم.»

هایدر در ماه اوت نیز گفته بود که این شرکت ویژگی های گفتگوی جدیدی را برای ساختن مکالمه هایی پر تعداد تر می آزماید. برخی از تغییراتی که توییتر اخیرا تجربه کرده ، ظریف تر است. این شرکت به دنبال اضافه کردن یک نشانگر وضعیت است تا کاربران بتوانند ببینند آیا شخصی خاص آنلاین و فعال است یا چه کاری انجام می دهد. این آزمایشات از سیستم “مکالمه رنگی” استفاده می کند تا کاربران از افراد مورد نظر خود در رنگ های مختلف توییت هایی را مشاهده کنند و در نتیجه باعث می شود که پیغام های محبوب تر را دنبال کنند.

هایدر در این خصوص می گوید:”همانطور که شما از طریق توییت های محبوب خود حرکت می کنید، یک فیلد جدید با کلمه” پاسخ “در کنار قلب و دکمه بازتوییت مشاهده خواهید کرد. یکی از دلایلی که توییتر ایده مذکور را می آزماید این است که بسیاری از کاربران جدید هنوز نمی فهمند که می توانند با ضربه زدن پاسخ دهند “

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید