چشم تعقیب‌کنندگان پدیده به شهر اولین‌ها

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ ۹:۵۴
    کد خبر :401049

هفته دهم رقابتهای لیگ برتر با انجام ۳ بازی آغاز می‌شود که در حساس ترین این بازیها پدیده صدرنشین مسابقات در مسجد سلیمان به مصاف نفت می‌رود.

به گزارش مهر، رقابتهای لیگ برتر به هفته دهم رسید و بازیهای این هفته با انجام سه بازی از امروز آغاز می‌شود که طی آن ذوب آهن میزبان پیکان است، نساجی در خانه از ماشین سازی پذیرایی می‌کند و در حساس ترین بازی هفته نفت مسجد سلیمان از صدرنشین مسابقات، پدیده خراسان پذیرایی می‌کند.

ذوب آهن – پیکان
ذوب آهن در این فصل کمتر از حد انتظار نتیجه گرفته تا در پایان هفته نهم صدرنشین نیمه دوم جدول رده بندی باشد. امید نمازی با شاگردانش تنها ۲ بار طعم پیروزی را در ۹ بازی چشیده و بیشتر از ۱۰ امتیاز در پایان هفته نهم به دست نیاورده است. قطعا این نتایج کمتر از انتظار است و ذوبی ها باید برای جبران مافات تلاش کنند.

ذوب آهن یکی از سه تیمی است که هنوز در خانه پیروز نشده و این نکته منفی آنها برای این دیدار خانگی است. پیکانی‌ها هم در بازیهای خارج از خانه شان یک پیروزی، ۲ مساوی و یک شکست دارند. بهترین گلزنان ذوب آهن ادی هرناندز با ۳ و ماریون سیلوا فرناندز با ۲ گل زده هستند. در مقابل این دو بازیکن خطرناک، پیکان هم دو بازیکن خطرناک به اسم عیسی آل کثیر و محمد قاضی دارد که این دو بازیکن هم با ۳ و ۲ گل زده بهترین گلزنان پیکان هستند.

ذوب آهن در بهترین حالت و در صورت پیروزی در این بازی نمی تواند بیشتر از ۲ پله در جدول صعود کند. پیکانی ها هم که در رده چهارم جدول حضور دارند در بهترین حالت ممکن تنها می توانند جای پرسپولیس در رتبه سوم جدول را بگیرند.

نساجی – ماشین سازی
تیم‌های رده یازدهم و چهاردهم جدول باید برای دوری از منطقه خطر تلاش کنند. در این میان جایگاه نساجی که میزبان این دیدار است، به مراتب خطرناک تر از ماشین سازی است و این باعث می شود تا انگیزه‌های شاگردان نکونام در این دیدار به مراتب بیشتر از میهمان شان شود.

نساجی ۵ بار در خانه به میدان رفته که تنها یکبار در این ۵ بازی طعم پیروزی را چشیده است. آنها در خانه ۳ گل زده و ۳ گل هم خورده‌اند. بهترین گلزنان این تیم محمد عباس زاده و جورجی گولسیانی با ۲ گل زده هستند. آنها در صورت پیروزی بر ماشین سازی و در بهترین حالت ممکن است حتی تا رده دهم جدول هم صعود کنند.

ماشین سازی نیز خارج از خانه ۴ بار به میدان رفته که در هیچ یک از این ۴ بازی پیروز نشده است. رضا خالقی فر با ۴ گل زده خطرناک ترین بازیکن این تیم است.

نفت مسجد سلیمان – پدیده
به نظر می رسد روی کاغذ صدرنشین لیگ برتر برای حفظ این موقعیت کار چندان سختی نداشته باشد چون باید به مصاف یکی از دو تیم انتهای جدول برود. حریف پدیده یکی از دو تیمی است که تاکنون طعم پیروزی در این فصل را نچشیده و با تنها ۴ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است.

شاگردان گلمحمدی در دیدارهای خارج از خانه ۳ بار پیروز شده و یکبار تن به مساوی داده اند. آنها خارج از خانه هیچ شکستی نداشته اند و آمار خوبی در دیدارهای خارج از خانه شان ثبت کرده اند. پدیده برای حفظ صدرنشینی در هفته دهم محکوم به پیروزی در این دیدار خارج از خانه است چون در صورت کوچکترین لغزشی، سپاهان این آمادگی را دارد که جای آنها را در صدر جدول بگیرد.

برنامه دیدارهای اولین روز از هفته دهم لیگ برتر؛

پنجشنبه ‏‏۳ آبان
* ذوب‌آهن اصفهان- پیکان تهران‏- ساعت : ‏۱۶:۱۵‏ ورزشگاه: فولاد شهر فولاد شهر
داوران: علی صفایی – علیرضا ایلدروم – محمدرضا مدیرروستا – علی بای – ناظر: حیدر شکور

* نساجی مازندران- گسترش فولاد ‏تبریز‏- ساعت : ‏۱۶:۳۰‏ ورزشگاه: شهید وطنی قائمشهر
داوران: پیام حیدری – جواد مداح – مهرداد نجفی – امیر عرب براقی – ناظر: حسین عسکری

* نفت مسجدسلیمان – پدیده مشهد‏‏- ساعت : ‏۱۷ ورزشگاه: شهید بهنام ‏محمدی مسجد سلیمان
داوران: محمدحسین زاهدی فرد – فرهاد مروجی – براتعلی مولوی – روح اله شریفی – ناظر: ایرج نظری

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید