فروش ویژه برلیانس H۲۰۰ به مناسبت عید سعید فطر

    کد خبر :40097

 

به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر شرکت پارس خودرو فروش ویژه محصول جدید برلیانس سری H200 را آغاز خواهد کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، رضا تقوی- مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا با اعلام این خبر گفت: از روز چهارشنبه 31خردادماه سال جاری فروش ویژه برلیانس سری H200 محصول جدید پارس خودرو درنمایندگی های مجاز گروه خودرو سازی سایپا در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر این خودرو به میزان قابل توجهی داخلی سازی شده و شرکت پارس خودرو تعهد دارد که این محصول را همچون سایر محصولات تولیدی خود با بالاترین میزان کیفیت و رضایت تحویل مشتریان دهد.

تقوی با بیان این مطلب که برلیانس سری H200 با توجه به قیمت مناسب و طراحی زیبا توانسته نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند تصریح کرد: طراحی برلیانس سری H200توسط شرکت فارینای ایتالیا انجام گرفته که در دو مدل H220 و H230, با گیربکس دستی و AMT به صورت فروش ویژه به هموطنان عزیز عرضه خواهد شد.

علاقمندان به محصولات پارس خودرو می توانند جهت ثبت نام و یا کسب اطلاع بیشتر به نمایندگی های مجاز گروه خودورسازی سایپا و یا نشانی www.saipagroup.ir” مراجعه کنند.

گفتنی است موتور با عملکرد بالا مجهز به VVT، گیربکس 6 سرعتهAMT، سیستم فرمان الکتریکی هوشمند (EPS)، سیستم ترمز ABS و EBD، سانروف و استاندارد آلایندگی یورو 4 EOBD از ویژگی های برلیانس سری H200 است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید