معاون استاندار خراسان رضوی عنوان کرد:

توضیحات درباره سقوط دو شیء در فخرآباد بجستان

    کد خبر :400826

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به سقوط دو شیء ناشناس در روستای فخرآباد بجستان، گفت: مسئله در حال بررسی است و هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

محمدرحیم نوروزیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص سقوط دو شیء ناشناس در روستای فخرآباد شهرستان بجستان، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های اولیه به نظر می‌رسد این اشیاء قطعات یک پهپاد یا ماهواره باشد که در دو نقطه در روستایی در اطراف بجستان سقوط کرده است.

وی با بیان این‌که این مسئله مسبوق به سابقه است، ادامه داد: جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد و اتفاق خاصی رخ نداده است. هم‌چنین برخی گمانه‌زنی‌هایی که در این خصوص صورت گرفته است، صحت ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: در حال حاضر نیروهای امنیتی و انتظامی در حال بررسی‌های بیش‌تر این موضوع هستند و پس از پایان تحقیقات جزئیات مسئله اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نوروزیان در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است این اشیاء قطعاتی از تجهیزات داخلی باشند، بیان کرد: بعید نیست که این اشیاء قطعاتی از یک شیء پرنده خودی باشند، اما تاکنون اطلاعی در این زمینه دریافت نشده و مسئله در درست بررسی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید