جرای بزرگترین نمایش میدانی با حضور 3 بازیگر پیشکسوت

    کد خبر :400776

نمایش «رسول» درباره شخصیتی واقعی در دوران پهلوی است که تحولی خاص در زندگیش با عنایت امام حسین (ع) رخ می‌دهد.

در خصوص قصه‌ این نمایش اظهار داشت: این نمایش درباره‌ شخصیت فردی به نام «رسول» است که در سال ۱۳۲۰ در تهران زندگی می‌کرد و مردم شهر از او عاصی شده بودند تا یک روز که اتفاقاتی رخ می‌دهد و تحولی در رسول ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: تحول در شخصیت رسول به واسطه‌ امام حسین علیه السلام بوده به همین دلیل در نمایشنامه گاهی رفت و آمد به فضای تاریخی یعنی زمان عاشورا هم داریم.

اسماعیلی گفت:امسال در این نمایش دکور متفاوتی تعبیه شده و به عنوان بزرگترین نمایش میدانی اجرا می‌شود.

کارگردان نمایش رسول تصریح کرد: امیدواریم شرایط جوی در اجرای این اثر خللی ایجاد نکند و ما بتوانیم به راحتی این نمایش را برای مردم اجرا کنیم البته قبلا هم تجربه‌ اجرای نمایشی در فضای میدانی را در نمایش فصل شیدایی داشتیم و به نوعی این اثر همانند آن است.

وی با اشاره به حضور بازیگرانی چون حبیب دهقان نسب بیان کرد: این کار به دلیل داستان متفاوتی که نگارش آن توسط حمیدرضا نعیمی انجام شده بسیار دلنشین و جذاب خواهد بود به علاوه اینکه ما حدود ۱۵۰ نفر هنرور و ۱۵ بازیگر اصلی خواهیم داشت.

گفتنی است: نمایش رسول از ۶ آبان‌ماه و همزمان با ایام اربعین حسینی به روی صحنه می رود.

اجرای این نمایش بزرگ میدانی تا ۱۸ آبان ماه ادامه دارد و در این نمایش علاوه بر بازی حمیدرضا نعیمی، کاظم هژیرآزاد و حبیب دهقان‌نسب، هشت بازیگر دیگر به ایفای نقش می‌پردازند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید